Onderwerp: Scania voor manlief
Tja, ontkwam er toch niet aan om eindelijk na veel gezeur een taart te maken voor mijn mans verjaardag....(30 oktober
). Kon hij eindelijk trakteren op zijn werk 
Vulling: chocomousse en kersen

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Scania voor manlief
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Tja, ontkwam er toch niet aan om eindelijk na veel gezeur een taart te maken voor mijn mans verjaardag....(30 oktober
). Kon hij eindelijk trakteren op zijn werk 
Vulling: chocomousse en kersen

Zoo, strakke taart!!
Hoe is het met je planning gelukt gister 
Wat een superstrakke taart, mooi!
Zoo, strakke taart!!
Hoe is het met je planning gelukt gister

Mooi gedaan, ik mis alleen z'n tongetje 
Mooi gedaan, ik mis alleen z'n tongetje
DOE NORMAAL!!!! DIE BEN IK HELEMAAL VERGETEN!!! WOehahahahahaha.....ik ben altijd afgeknipte onderdelen kwijt!!! hahahahaha
En het leukste is.....dat hij al op is en de collega's van mijn man (allemaal scania monteurs) het NIET hebben gemist!!! Woehahahahaha wat een giller!
Hij is echt super gaaf en super strak!
Geweldig katja! Als mijn man hem ziet moet iik waarschijnlijk ook aan de bak haha! Hij is vrachtwagen chauffeur
Oooh gaaf zeg, dat logo heb je mooi gedaan (heb 'n Saab en zie dat beestje ook zowat elke dag
). Het randje heb je ook heel leuk gedaan 
hijis heel leuk en dat randje..dat moet ik ff onthouden..ziet er super uit..
je logo is goed gelukt zeg..
super strak
monica schreef:Mooi gedaan, ik mis alleen z'n tongetje
DOE NORMAAL!!!! DIE BEN IK HELEMAAL VERGETEN!!! WOehahahahahaha.....ik ben altijd afgeknipte onderdelen kwijt!!! hahahahaha
En het leukste is.....dat hij al op is en de collega's van mijn man (allemaal scania monteurs) het NIET hebben gemist!!! Woehahahahaha wat een giller!
Hahaha, en zij noemen zich Scania-experts?? Ze waren natuurlijk zwaar onder de indruk van de taart.
heel mooi en strak 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Scania voor manlief