Onderwerp: tja, redelijk simpel... dus je kan deze met een gerust hart overslaan
zat te twijfelen of ik hem wel zou posten.... maarja toch maar ff wel, want ik heb een nieuwe reli
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » tja, redelijk simpel... dus je kan deze met een gerust hart overslaan
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
zat te twijfelen of ik hem wel zou posten.... maarja toch maar ff wel, want ik heb een nieuwe reli
echt een hele leuke taart.
Hij is juist heel leuk!
Tja, met zo'n titel moest ik juist w
Hartstikke leuk en die mat ook hebbe hebbe 
Idd heel leuk / mooi relief! (komt die van de webshop?) en daarbij heel feestelijk met bumba. Is de ontvanger vast heel blij mee.
Leuke taart hoor!
slim hoor zo'n totel...ik ben zo nieuwschierig dat ik toch even moest kijken. wat een mooie strakke taart. simpel is toch geweldig!!
enne je matje is gaaf hoor
Oh die reli
hij is leuk zo met die mat van wilton (toch?)
Heel erg leuk hoor!!! Wat zal je blij zijn met je mat.
Veel plezier ermee....
Liefs Cindy
mooie taart
Ik vind m ook heel leuk geworden ho0r, moeten we niet overslaan 
Erg mooi taartje dat reliefmatje is echt moooi!
Ondanks dat hij simpel is, weet jij er toch altijd weer een prachtig plaatje van te maken. Ik zou er bijvoorbeeld nooit op zijn gekomen om de sterretjes erbij te voegen. Waardoor ik altijd iets zou hebben van, "ik mis iets maar wat?"
Weet je wat? HIJ IS SUPER...en het relief is echt mooi! Elke taart met zo'n mat gemaakt vind ik super gaaf!
Mijn bumbataart ga ik morgen bakken en zaterdag decoreren. Ben benieuwd!
Ja zo kan ik het ook, met die tekst trek je alleen maar meer mensen uit nieuwsgierigheid!! Haha, maar ..... hij is wel weer heel mooi. 
Gr Jen
tja, ik zet die titel gewoon neer omdat niet elke taart die ik maak spectaculair is. zeker niet de thema en gepuzzelde. maar ik vind wel elke taart waard om te showen. deze taart was ik heel bezorgd over hoe het zou gaan, dit omdat de kwaliteit MMF niet is wat ik gewend ben (voor een grote 4kante taart vind ik dit dan extra spannend) en ik met deze kwaliteit niet durf in te vriezen, dus mijn taarten moet ik nu echt allemaal op het laatste moment maken omdat ik op vrijdag en zaterdag werk. maar het ging redelijk snel vandaag gelukkig. ik was blij dat het bekleden in 1 x goed ging.
hij is echt heel leuk mooie mat ook
leuke taart hoor!!!
Tja als je het zo neerzet dan wordt ik wel nieuwsgierig!
Maar hij viel niet tegen hoor
je heb er weer een strak bumba taartje van gemaakt!
Goed dat je hem hebt gepost.
In combinatie met die mat is het nog leuker.
Super!
Overslaan.... Echt niet! ik ben een fan van jouw decoraties! En hij is gewoon weer mooi geworden!
jij moet juist alles showen!! ik vind hem hartstikke leuk
Whahahaha lekker ding ben jij met je titel!!!! juist dan ga je kijken. Pffff wat een superstrakke taart zeg, super knap. De kleine sterretjes zijn echt heel mooi, niet te groot, niet te klein. Die mat is echt mooi (hebbuh!!!)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » tja, redelijk simpel... dus je kan deze met een gerust hart overslaan