1

Onderwerp: Welke bakvorm is de beste????

Hallo dames,

Als een nieuweling heb ik besloten dat ik een paar verschillende bakvormen moet aanschaffen.

Alleen als ik nu naar de Hebshop kijk zijn er verschillende mogelijkheden zoals Wilton modellen en of PME modellen. Sommige zijn dieper als de andere.

Ik moet zeker een vierkante en een paar ronde aanschaffen voor een bruidstaart?

Kan iemand mij een advies geven wat ik het beste kan aanschaffen en wat ik eventueel ook erbij nodig heb?

Alvast bedankt voor alle moeite...

Groetjes,

2

Re: Welke bakvorm is de beste????

Ik heb net de bakvormen van PME gekocht (ronde) en die bevallen mij uitstekend. Vind ze niet onder doen voor die van Wilton, die een stukje duurder zijn. Ik verhoog ze met bakpapier, zodat de biscuit niet leeg loopt en hoger wordt. Dus de hoogste hoef je ook niet perse te kopen. Hoop dat je hier iets aan hebt?

Als het kon zou ik met mn kennie trouwen..

3

Hier ook de PME vormen, zowel ronde als vierkanten en bevallen prima. Laatst een mooi hoog kapsel gebakken dmv vochtige theedoeken om de vorm heen te doen.

Groetjes Esther

4

Ik heb ze beide..wilton en PME. Merk eigenlijk geen veschil, zijn beide uitstekend. Ik zou voor de goedkoopste gaan dus!

5

Ik heb alleen maar springvormen van de Hema en Blokker. Verhogen met papier, papiertje onderin (wat tussen de ring zit), gaat prima.

6

Ik heb beide pme en wilton... de van pme vind ik beter niet omdat de taarten mooier wordt maar omdat je veel meer keuze heb in maten.. ik heb nu (nou de helft staat onder de kerstboom ;) ) alles van 7.5cm tot 35cm ook alle tussen maten erg handig ;) en ze staan zooooooo mooi in de kast ;)

7

Hallo dames,

Echt ontzettend bedankt voor jullie antwoorden....

Dus voor een nieuweling en die binnenkort voor haar vriendin een bruidstaart aandurft, welke maten raden jullie aan?

groetjes,

8

Daar is natuurlijk niet zomaar een antwoord op te geven. Hangt onder andere af van de wensen van de bruid en het aantal gasten.
Gebruik de zoekfunctie hier boven eens, dan kom je een hoop waardevolle info tegen.