Onderwerp: Kapselmix van de Sligro
Vandaag heb ik bij de Sligro een emmertje Kapselmix gekocht bij de Sligro. Gewoon, voor de probeer.
Heeft iemand dit al eens eerder gebruikt?
Ook heb ik van hetzelfde merk een emmertje gele room mix gekocht.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kapselmix van de Sligro
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag heb ik bij de Sligro een emmertje Kapselmix gekocht bij de Sligro. Gewoon, voor de probeer.
Mou, ik ben even benieuwd als jij
Ik heb het van de webshop, nu ook voor het eerst de bbr besteld en bc mix.
Ik blijf dus even meelezen
Die van Funcakes van de shop? Die heb ik normaal gesproken altijd en dat gaat super. Maar ik zag deze staan en was gewoon nieuwsgierig.
is kapsel het zelfde als biscuitmix???? oohh ik voel me nu wel heel dom...
Wat kost die bij de sligro wat is de hoeveelheid? Wil je laten weten of het wat is?
is kapsel het zelfde als biscuitmix???? oohh ik voel me nu wel heel dom...
Ja is hetzelfde...
Ik heb de emmertjes ook zien staan in de folder. Heb de prijs ff opgezocht. Kosten:
Ik heb de emmertjes ook zien staan in de folder. Heb de prijs ff opgezocht. Kosten:
Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.
Welk merk is dat emmertje?
tamara83 schreef:is kapsel het zelfde als biscuitmix???? oohh ik voel me nu wel heel dom...
Ja is hetzelfde...
thanks!!
ik kon het namelijk niet vinden bij de sligro omdat ik dus zocht naar biscuit mix :0
maar dan scheelt het voor mij dus wel want ik was laatst door mijn mix heen en had het per direct nodig toen moest ik dus naar bergum (half uurtje rijden) om nieuwe te halen terwijl de sligro om de hoek zit.. za
@ Tamara, waar woon jij dan? want bij de welkoop in Drachten koop je geweldige biscuitmix van soezie voor 4,95 per kilo. maar ik ga van de week ook even kijken bij de Sligro
@ Tamara, waar woon jij dan? want bij de welkoop in Drachten koop je geweldige biscuitmix van soezie voor 4,95 per kilo. maar ik ga van de week ook even kijken bij de Sligro
in leeuwarden maar hier bij de welkoop verkopen ze het niet had ik ook al gekeken!!
maar erg bedankt voor de tip!!
Ik heb hem gisteren ook gekocht en heb hem nu in de oven staan... ben benieuwd hij is voor morgen.....
maaikebakttaart schreef:@ Tamara, waar woon jij dan? want bij de welkoop in Drachten koop je geweldige biscuitmix van soezie voor 4,95 per kilo. maar ik ga van de week ook even kijken bij de Sligro
in leeuwarden maar hier bij de welkoop verkopen ze het niet had ik ook al gekeken!!
maar erg bedankt voor de tip!!
ik heb ook die van de welkoop.....bij mij in veldhoven hadden ze hem ook niet in het assortiment maar zij vonden het geen probleem om deze te bestellen. Heb hem nu in Eindhoven gehaald ik had nl met spoed nodig en ik moet zeggen hij is super !!
ik gebruik inmiddels ook de kapselmix van de sligro en vind hem geweldig! toch voor de probeer even mix van funcakes besteld. dan kan ik kiezen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kapselmix van de Sligro