Re: Mijn meest bijzondere taart......
ik ben er stil van! Heel mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn meest bijzondere taart......
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik ben er stil van! Heel mooi!
wow...
Wat een schitterende taart, prachtig en stijlvol, zeer passend voor deze trieste gebeurtenis!
Een heel erg mooie taart wat qua ontwerp en kleur er helemaal bij past. Mooie sierlijke letters ook. Linde had 'm ook ongetwijfeld heel mooi gevonden.
Erg mooi! Bijzonder om te maken lijkt me.
kippenvel... hele mooie serene taart die vast een grote indruk achterlaat.
Prachtig, maar hier wordt je toch ook wel ff heel stil van ....
ik krijg er helemaal koude rillingen van, ik vind dat je een hele mooie taart hebt gemaakt
zo moet even slikke van je verhaal, maar wel een hele mooie taart voor wat haar vierde verjaardag had moeten zijn...
Wat een verhaal ik krijg er kippenvel van... je taart is erg mooi..
Hoi Anuska,
ik was aan het zoeken naar iets anders, maar kom toevallig op jouw posting terecht.
Kippevel! Mijn dochter Linde is namelijk ook op 9 december jarig en is afgelopen december 4 jaar geworden.
Wat mooi dat je destijds deze taart voor je kennissen hebt gemaakt en ik wil ze bij deze nog steeds heel veel sterkte wensen. Hoewel het nu alweer een tijd geleden is kan ik me voorstellen dat het gemis van zo'n prachtige Linde vlinder alleen maar groter wordt...
Veel liefs...
Wat erg zeg dat is het ergste dat je kan overkomen je kindje verliezen.
Ik heb het van heel dichtbij meegemaakt
Ik vind het een hele mooie taart liefs
Poeh....
wat een prachttaart en wat fijn dat je hem mocht maken!
toch even reageren want bij ,het waarom deze taart, krijg ik tranen in mijn ogen. veel sterkte.
en het is een mooie lieve taart.
Woh heftig. wel heel mooi geworden zeg
een brok in m´n keel, sterkte voor een ieder die iemand verloren is. er zijn een heleboel mooie vlinders op aarde
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn meest bijzondere taart......