Re: Kerst Dummy
Wat een gave taart, helemaal Kerst! Dus perfect voor de kerstfair!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kerst Dummy
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een gave taart, helemaal Kerst! Dus perfect voor de kerstfair!
Nou ja, hoe kan ik deze nou missen?????! Had niet gezien, dat je had gepost, maar 'm al wel op hyves ontdekt. Hij is echt geweldig. Ik vind dat goud met sneeuw (die geweldig goed gelukt is) echt een supercombinatie bij het groen/rood.
Dit is echt een blikvanger!
gezellige dummy! Leuk alternatief voor als je geen kersboom in je kamer wilt
Hey Marianne, poosje niet gezien maar deze is erg mooi hoor!!
Enne heel veel succes op'e krystmerke
Groetjes Ymie
Hij is super!!!!! Vandaag is natuurlijk je grote dag op de kerst Fair. Ik hoop dat je een top dag hebt!
jaaa....het is zover. 2 auto's ingepakt. Zenuwen beginnen nou ook een beetje te komen. En alles voor spotprijsjes natuurlijk en in kerststijl!
Ben zooo benieuwd he
Vind dit echt een superleuke dummy,echt geweldig mooi gedaan,top!
Wat een geluk dat het een dummy is! Veel te mooi om op te eten!
mooi!
Ben zo benieuwd hoe het je is afgegaan op de kerstmarkt??
Vertel, vertel....
Prachtige taart!
Ben zo benieuwd hoe het je is afgegaan op de kerstmarkt??
Vertel, vertel....
Ik sta er echt versteld van Riet.....
Het was van 16.00 tot 21.00 uur en voor zessen had ik al aardig verkocht en ging het rap op. Vooral de sneeuwpopkoeklolly's en de cupcakes (in doos en net zo goed ook met toef) waren een groot succes. De taarten minder. Ik had 6 taarten staan, 3 ganache en 3 gedecoreerd, 1 ganache verkocht en 1 gedecoreerde. 6 pakjes suikervrije koekjes waren ook allemaal weg. (had wel habbekratsprijzen erop hoor)Op raad de suikerparels en win de nieuwjaarstaart voor 1,- werd ook druk op ingeschreven, maar moest ik wel even goed op wijzen anders liepen ze het zo voorbij. In het rustige uurtje ook zelfs nog verkocht aan de standhouders maar vanavond kwam er niets meer en half negen hebben we opgeruimd. Al met al heb ik een smak geld verdiend (133 eurietjes) maar ik ben niet ontevreden en weet nu ook waar ik de volgende keer (mocht ik weer es ja zeggen tegen zoiets) mijn energie in ga steken.
De raad de parels taart heb ik voor ik naar huis ging ook gelijk gedropt bij de winnares.
Zelfs nog een bestelling voor a.s. zaterdag maar heb ik nee tegen gezegd en dat ik december geen opdr88 meer aanneem, 2e x deze week dat ik nee zeg!!!!
Voor zaterdagochtend nog een zandkasteel stapeltaart waar ik alle voorbereidingen nog voor moet treffen en dan heb ik kerst/taart vakantie (eindelijk tijd voor badkamer himmelen, kerstboom opzetten en andere culinaire bezigheden
ohw ja, er was veel vraag naar workshops en ook ging het snel met de kaartjes.
Dus je kaartjes niet vergeten!!!!!!!
prachtige taart echt een eye cather is het!!!!!!!!
He fijn voor je dat je er niet voor de kat z'n viool hebt gestaan.
Lekker 133 eurie in de pocket....
Ik lees dus dat ik geen taarten en wel cupcakes moet doen.
Nou heb ik koekjes al geprobeerd te bakken maar das bij mij geen succes geworden dus dat worden cakelolly's
De markt duurt hier van 2 tot 10 dus dat word nog een hele zit.
Gelukkig lijkt het weer wel beter te worden want van dit petweer word je ook niet vrolijk.
groetjes Ri
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kerst Dummy