1

Onderwerp: Bruidstaartje voor mijn ouders

Vandaag is paps jarig en zijn ze 27 jaar getrouwd. Mooie gelegenheid om eens een bruidstaartje te maken voor ze. Aangezien ze die nooit gehad hebben.
Gevuld met Dulche de Leche, Slagroom, Appeltaartkwark getrempeerd met sinaasappellikeur en als douwels Amarettochocoladestokjes! Jammie!
Aangezien dit mijn eerste stapel was, had ik nog wat probleempjes met het stapelgebeuren. Zo liet de onderplaat van de hartvormige taart los en ontstond er een grote opening, welke met een parelrandje helaas niet bij te werken was, snik. Maar goed, even snel opgelost met bloemetjes maar vond ik niet zo mooi als parelrandje.
Tevens mijn eerste strik en eerste keer werken met Tylose voor de bloemen

http://94.100.115.200/807950001-808000000/807985001-807985100/807985062_5_65TE.jpeg

Life is like a box of chocolates...
Groetjes Cindy

2 Laatst bewerkt door Sannn (09-12-2009 12:38)

Re: Bruidstaartje voor mijn ouders

Vind het een mooi eerste stapeltje hoor!! Vind dat roze waasje op je bloemtjes en je prachtige strik ook schitterend!

En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je Paps zijn verjaardag en hun huwelijks jubileum!

Groetjes San

mooi gedaan

Groetjes Miranda

Wat een werk heb je er op gehad! maar het resultaat is prachtig, echt een dubbele feestdag waardig! Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

5

Lief taartje zo met die geduste bloemetjes!

Ik vind 'm mooi!!!!
groetjes Darlene

7

gefeliciteerd..daar zullen ze zeker blij mee zijn en heerlijk van smullien

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

8

mooie taart,. en van harte met je ouders :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9

Mooie taart zeg, en idd t roze is erg mooi geworden..

Groetjes Serife..