Re: Dit heb ik nou nog nooit meegemaakt.
ik vind het heel goed dat bakels dit zo oplost.
Petje af hoor
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Dit heb ik nou nog nooit meegemaakt.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik vind het heel goed dat bakels dit zo oplost.
Petje af hoor
Beste allemaal,
Zoals mijn inlognaam al zegt: ik werk bij Bakels Senior N.V. (de veroorzaker van dit forum).
Even voor de duidelijkheid: Er zijn inderdaad een paar batches Pettinice (icing) die niet goed zijn.
Het gaat om batchnummers die beginnen met L05524x, L05525x en L05526xMocht je problemen hebben met een batch die begint met bovenstaand nummer, neem dan alsjeblieft contact op met je leverancier.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Bakels Senior N.V.
Top zeg
Beste allemaal,
Zoals mijn inlognaam al zegt: ik werk bij Bakels Senior N.V. (de veroorzaker van dit forum).
Even voor de duidelijkheid: Er zijn inderdaad een paar batches Pettinice (icing) die niet goed zijn.
Het gaat om batchnummers die beginnen met L05524x, L05525x en L05526xMocht je problemen hebben met een batch die begint met bovenstaand nummer, neem dan alsjeblieft contact op met je leverancier.
Met vriendelijke groet,
Bakels Senior N.V.
Even een vraagje, maar waar vind ik een batchnummer op de kilopakken?
En ik heb de pakken bij de Hanos gekocht, moet ik dan contact met hun opnemen?
Beste allemaal,
Met vriendelijke groet,
Bakels Senior N.V.
Geachte mijnheer Bakels Senior,
Het is natuurlijk een mooie geste dat u die mislukte emmers terug neemt en vergoed. Maar als ik er lang over na denkt lijkt het mij dat een batch van 7 oktober toch al veel eerder bij u moet aangemeld zijn door Sweden.
Er staat zo vaak in de krant dat er artikelen terug gestuurd moeten worden omdat er ergens een fout is gemaakt.Daar neemt de betreffende firma alle kosten van terug zenden voor hun rekening.
Er zijn een heleboel thuisbaksters die hun leverancier niet naast de deur hebben dus die moeten dit alles waarvan diverse misschien wel 5 emmers hebben staan dit op hun kosten terug sturen?Plus wat denkt u alle ellende die dit met zich mee bracht met het bekleden van de taarten.
Ik had wel verwacht dat de fa.Bakels hierin ook wel in tegemoet zou komen.
met vriendelijke groet.
Ann
Ik heb vandaag een nieuwe emmer Bakels fondant ontvangen en kan de oude emmer op kosten van de verkoper naar Bakels sturen.
Bij deze nogmaals een super service van zowel Taart en Decoratie en Bakels.
Ik heb geen kosten gehad, en moet zeggen dat ik deze oplossing perfect vind, laten we wel zijn zulke oplossingen zie je niet zo heel vaak meer bij bedrijven.
Even een vraagje, maar waar vind ik een batchnummer op de kilopakken?
En ik heb de pakken bij de Hanos gekocht, moet ik dan contact met hun opnemen?
De 1 kg verpakking is waarschijnlijk Pettinice extra wit. Deze hebben andere batchnummers en hebben geen problemen. De problemen gelden alleen voor de 5 kg emmers.
Met vriendelijke groet,
Bakels Senior N.V.
Ook ik heb een nieuwe emmer gekregen en wil de Leukste shop bedanken voor de geweldige service.
nikki69 schreef:Even een vraagje, maar waar vind ik een batchnummer op de kilopakken?
En ik heb de pakken bij de Hanos gekocht, moet ik dan contact met hun opnemen?De 1 kg verpakking is waarschijnlijk Pettinice extra wit. Deze hebben andere batchnummers en hebben geen problemen. De problemen gelden alleen voor de 5 kg emmers.
Met vriendelijke groet,
Bakels Senior N.V.
En toch wil ik niet eigenwijs zijn, maar ook deze fondant is absoluut anders van samenstelling dan voorheen. Eerder had ik nooit problemen met het bekleden van mijn taarten, maar tegenwoordig is de fondant zo slap dat ik niet eens de lap op kan pakken omdat het scheurt en helemaal uitzakt, het is net zachte kauwgom.
Vandaag heb ik en nieuwe 5 kilo emmer gekregen maar moet even zeggen dat Nikki69
gelijk heeft, ik had nog wat over van de (oude)en het is veel stugger, deze is echt veel zachter en zelfs witter dan de vertrouwde fondant. Het batchnummer en datum zijn anders. Kan het wel gebruiken om te boetseren maar niet om taarten te bekleden....!!
Ik had vroeger ook kilo verpakkingen,maar na mijn ervaring met de 5kg.emmers dan ga mijn voorkeur naar de emmers omdat ik merk een duidelijk verschil van de kwaliteit van de kilo verpakkingen,ik kan veel beter werken,de kilo verpakkingen zijn o.k. als je allen mee boetseer.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Dit heb ik nou nog nooit meegemaakt.