Re: Met print, mooi op de foto maar .....
Hij is helemaal
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Met print, mooi op de foto maar .....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hij is helemaal
Leuke taart en mooie kleuren!
super jol! vind het echt een hele mooie print!
Wauw, een hele gave taart!! ik vind de print erg mooi, en ook je boetseersels!
Wow...super!
Geweldige kleuren zo bij elkaar!
woooow hij is echt geweldig!!!!!!
Super!!! Hij is helemaal af. je kijkt altijd kritischer naar je eigen taarten, maar ik zie niet wat er op aan te merken is!
Vind het een hele bijzondere en mooie taart. Jammer.... je ziet inderdaad niets van het kleurverschil op de foto. Maar over foto's gesproken.... waarom zo zuinig met de foto's... had er graag nog wat meer gezien (misschien ook wat dichterbij? - of was dat juist niet de bedoeling )....
Heel mooie taart.... en ik kan wel begrijpen dat je 2 poppetjes wel voldoende vond.... ze denken zeker dat je ze uit je mouw schudt of zo
Maar over foto's gesproken.... waarom zo zuinig met de foto's... had er graag nog wat meer gezien (misschien ook wat dichterbij? - of was dat juist niet de bedoeling
)....
Heb uiteraard wel meer foto's gemaakt, maar de 2 waar je de taart het beste uitkwam in mijn album gezet. Ondanks, dat ik de print er super vind uitzien, denk ik niet dat het een blijvertje wordt, maar daar is niets van te zien. Mooi weggewerkt met een randje bovenop en een tennisracket op de zijkant
Ik zie altijd vanalles aan de poppetjes tijdens het maken en denk er niet aan om daar een detailfoto van te maken.
Dit is de andere:
Hoi Jolanda,
Wat is je taart mooooooooooooi geworden!!!!
Ja ik baalde ook best van het hobbelrandje aan de bovenkant van de print bij mijn taart, maar jij hebt het mooi opgelost zo, met die parel rand er op! Je ziet er echt niks van op de foto, dus
Mooie kleur van de taart en leuke boetseersels... daar zullen weer veel uurtjes in gezeten hebben.
Echt een super taart
supermooi!!!!
Dat zal een werk geweest zijn maar het resultaat is schitterend!!!
super taart...alles past zo goed bij elkaar en vindt de print bij deze taart ook echt mooi passen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Met print, mooi op de foto maar .....