Re: Wat Birgitta kan met doek en verf.......
Je gaat toch niet het mes in Moos zetten!
Gefeliciteerd met je [s]goed luisterende[/s] hond, 't is een plaatje geworden, die taart.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat Birgitta kan met doek en verf.......
Je gaat toch niet het mes in Moos zetten!
Gefeliciteerd met je [s]goed luisterende[/s] hond, 't is een plaatje geworden, die taart.
ontzettend mooi
knap hoor 
Echt knap gedaan, net echt!
En leuk die woorden op de zijkant.. 
Mooi gedaan!! 't Is een model hond (voor op de taart dan
)
Beauty van een pup, beauty van een taart!
Wat een leuke taart heb je gemaakt! echt super leuk! En is Moos geslaagd vandaag? Gr Patricia
Echt heel knap gemaakt 
Wauw, goed zeg, uuh ik bedoel dus retegoed.. enne? geslaagd
Wat gaaaaf, dat je dat kan! En gefeliciteerd met Moos'eerste diploma!
Supermooi, echt hartstikke knap gemaakt !
geweldig gedaan lune 
oooh wat knap, heel erg mooi !
Gaaf!!!
superieur!!! Wel fijn dat hij nu luistert 
"pareltje" goed gemaakt zeg!!! Heb ie kauwe klauwe gekregen vandaag tijdens de les???

Knap staaltje gepuzzeld Pluun!!
jeeee wat heb je dat goed gemaakt zeg
"pareltje" goed gemaakt zeg!!! Heb ie kauwe klauwe gekregen vandaag tijdens de les???
![]()
Knap staaltje gepuzzeld Pluun!!
Nee, wel nattu knieju
Moos is geslaagd, 1 onderdeeltje was niet van toepassing, maar hee, ik ga ook niet in de regen op een nat handoekje plat liggen 
We gaan wel met (bijna) de hele groep naar de vervolgcursus, we vinden toch wel dat ze nog extra goed moeten kunnen luisteren

En na de les laten we Moos en Chica (ook old english) altijd ff rennen om wat energie kwijt te raken, maar dit keer waren diesel (rhodesian ridgeback) en bollie (kruising tekkel, shishu (?) en nog zo'n klein ras) er ook bij, alleen Bollie heeft het aardig te voorduren gehad, moos en chica zijn nogal ongeleide projectielen en daveren over bollie heen, Diesel was redelijk voorzichtig om dichterbij te komen bij de kluwen bullen 
en nee, het mes is niet in moos gegaan, ze kon in haar geheel van de taart geschept worden 
Gefeliciteerd Moos.Wat heb je dat mooi gedaan Lune en hij lijkt er ook nog op.
Maar dat je nou niet even voor heb gedaan hoe die plat op een nat handoekje moet leggen valt me van je tegen. 
Nou dat is echt terecht trots! supermooi gedaan en heb je nu ook met chocolade geschilderd?
Nee, wel nattu knieju
Ocherme, wie zielug. (kan je alvast oefenen voor in januari
)
Maar gefeliciteerd met je geslaagde Moos!! Maar ik zou ook geen nattu knieju willen krijgen.
(die knieju lukken me wel geloof ik
)
Wat een mooie taart!! En wat een lief onschuldig koppie heeft Moos...schatje hoor!
Mooi zeg!
Nou dat is echt terecht trots! supermooi gedaan en heb je nu ook met chocolade geschilderd?
nee dit is gewoon gepuzzeld, met marsepein en fondant (al vind ik fondant ook om te puzzelen erg vervelend)
En terecht dat je trots bent, hij is geweldig!!! Knap hoor, petje af!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat Birgitta kan met doek en verf.......