1

Onderwerp: Haai allemaal !!!!

Haai !!! Ik ben Wendy en verslaafd en wel en dat komt door mijn buuf!!!  :-)

Zal vertellen hoe dat komt. Er belde namelijk een jaartje geleden een hele aardige mevrouw aan bij ons thuis. ( ik had echt nooit open moeten doen !!!!!!!!!!!!!!)Zij vroeg mij waar ze de workshops taarten maken gaven want het kon niet ver weg zijn maar zij was hier in dit afgelegen stukje 's-Gravenzande niet bekend. Nu had ik ooit wel eens op de Poelkade een heel klein bordje met een taartje gezien en heb haar er vervolgens heen gestuurd.  Was toch wel heel nieuwsgierig geworden en ben op internet gaan zoeken en vond de leukste taarten maak je zelf !!! Blijkt vier huizen verder te zitten !!! Jullie raden het al leek mij ook geweldig, workshop gevolgd en nog een en nog een enz en nu zwaar verslaafd. Wat mijn geluk dan weer is, is dat de cakedealer dicht bij zit.
Kijk ook al een tijdje mee op het forum maar wist eigenlijk niet of ik me wel wilde laten registreren. Want

Het ene stemmetje in mijn hoofd zegt tegen het andere stemmetje dat ik echt niet gek ben maar gewoon niet goed wijs!!!

Re: Haai allemaal !!!!

Welkom op deze super gezellige site! Ik ben ook pas nieuw en heb al heel veel tips en ideeen op kunnen doen door te lezen en te vragen ;-) Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

3

Ook vanuit Otterlo een hartelijk welkom!! ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

4

Welkom, welkom, ben benieuwd naar je taarten :-)

Initiatiefneemster van jouwtaart.nl. en Jouwtaartshop.nl , en sinds februari een taartwinkel in Haarlem!