1 Laatst bewerkt door kooppie (07-12-2009 22:59)

Onderwerp: Mijn allereerste puzzel....(bumba)

Dit is mijn allereerste puzzel.
2 uurtjes me bezig geweest, maar ik heb dan ook GEEN workshop of dergelijks gehad, ben erg tevreden, nu nog op de taart en smullen maar!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PY3XKGAT.jpg
en
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OEU6I4KF.jpg

Hoe bewaar ik Bumba?
Buiten koelkast aan lucht drogend? In afgesloten zak? In diepvries?
Of van tevoren even 5 min in diepvries, zodat ie wat makkelijk op de taart is te krijgen? Of zijn daar nog andere foefjes voor.
Bumba moet nog 6 dagen zo blijven!

Groetjes Kooppie

2

Re: Mijn allereerste puzzel....(bumba)

Goed gelukt ho0rr,, alleen hoort Bumba hier niet thuis :)
Ik heb t doorgegeven voor je..

Groetjes Serife..

bewaren: donker en even losjes inpakken met huishoudfolie, eventueel ook nog in bakje, maar dat doe ik niet altijd. ;)

verder, er stonden 2 echte MEGA foto's. Volgens keer als je een foto plaatst hier, dan niet nog extra in mijnalbum op de foto klikken. Maar in het schermpje de link kopieren. Beetje lastig uit te leggen. maar er moet iig niet 'grote' in je link staan. die heb ik er dus even uitgehaald.

verder sta je idd niet in de juiste rubriek., los suikerwerk hoort bij klein&fijn

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Heel mooi strak geworden zeg, en dat voor een eerste keer...

Groetjes, Heleen
Mijn foto's

prachtige bumba! Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

6

Dank je voor jullie reacties!

Sorry van verkeerd plaatsen en sorry van de grote foto's....ik zal voortaan opletten.
Ik zal zaterdag het resultaat van de HELE taart tonen, hopelijk gaat dat net zo goed als BUMBA ging. Misschien is het onderwerp een beetje afgezaagd.....maar mijn zoon is er echt helemaal gek van. Het leukste zou zijn, dat hij BUMBA echt herkent straks op de taart.

Kooppie