1

Onderwerp: botercreme

Zijn er hier ook mensen die botercreme op hun taart gebruiken als afwerking?
Ik wil een cijfer (1) gaan maken en wordt een beetje bang dat het me niet naar tevredenheid gaat lukken met marsepein. Dus vandaar dat ik opzoek was of dit ook een idee zou zijn? En kan ik dan wel versiering maken met marsepein? Of kan ik beter m'n aandacht besteden aan het afdekken van de taart met marsepein?

2

Re: botercreme

Bekleden met marsepein of fondant vind ik zelf wel mooier, maar voordat ik daar mee begon, gebruikte ik altijd Royal Icing in verschillende kleuren om mijn cakes mee af te werken.
Ik vind het wel meer werk.

Probeer het anders gewoon eerst te bekleden; eventuele foutjes kan je dan altijd nog bedekken met decoratie. Zo leer je dan ook weer.
Succes !!

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

3

Ik vindt het mooi om met allebei mijn taart te versieren, botercream vindt ik voor kinderen toch veel lekkerder
En ja kan ook botercream net zo strak maken als rolfondant maar het is inderdaad meer werk :)

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

4

Ik zou het meteen proberen met marsepein.De taart eerst afsmeren met boter creme.Er staan hele duidelijke videotjes op You Tube,daar leer je heel veel van en niet bang wezen.Zal het een keer mislukken daar leer je alleen maar van.

groetjes van Ann