1 Laatst bewerkt door Kaatje taart (05-12-2009 18:20)

Onderwerp: 5 December

Hier dan mijn eerste stapeltje van twee taartjes hoog. Het is mijn twaalfde taart tot nu toe, maar er gaan er nog heel veel volgen.
Ge

Groetjes, Caroline. Kijk voor mijn taarten en workshops op www.kaatjetaart.nl
Ook voor prints op frostysheet ben je bij mij aan het juiste adres. Cupcakerondjes kunnen worden gesneden.

Re: 5 December

Wat een heerlijke taart! Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

3

Erg leuk!

4

Leuke taart! de strik is echt prachtig gedan

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

Voor de volgende keer gebruik ik voor een taart met boetseersel aan de zijkant twee taarten met een wat groter verschil in diameter. Nu was het een 15 en een 20 cm taart.
Piet zakte er namelijk langzaam maar zeker af. Heb hem kunnen stutten, dus het is verder niet met een drama afgelopen, maar in het vervolg kan ik het beter voorkomen.
De taarten zijn ook niet zo strak geworden als mijn andere taarten, heb geen idee hoe dat komt... balen

Groetjes, Caroline. Kijk voor mijn taarten en workshops op www.kaatjetaart.nl
Ook voor prints op frostysheet ben je bij mij aan het juiste adres. Cupcakerondjes kunnen worden gesneden.

6 Laatst bewerkt door mniek (06-12-2009 10:35)

Kaatje taart schreef:

Voor de volgende keer gebruik ik voor een taart met boetseersel aan de zijkant twee taarten met een wat groter verschil in diameter. Nu was het een 15 en een 20 cm taart.
Piet zakte er namelijk langzaam maar zeker af. Heb hem kunnen stutten, dus het is verder niet met een drama afgelopen, maar in het vervolg kan ik het beter voorkomen.

Of je zet je bovenste taartje niet in het midden maar wat meer op het randje. Heeft Piet ook meer plaats om te zitten.

Mooi taartje.

Volg je hart...want dat klopt!

7

Wat mooi..... en wat een grote, prachtige, strik!!!

Corinne
Sugar & Flour

8

Inderdaad een mooie strik!

9

heel leuk zo hoor

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com