Onderwerp: glycerine (waarvoor?)
Ik heb telkens naar mate ik hier op het forum lees dingen op mijn verlanglijstje gezet uit de hebshop, waaronder dus ook glycerine.
Maar nu vraag ik me af waarom ik dat ook al weer nodig heb??? stom van me h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » glycerine (waarvoor?)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb telkens naar mate ik hier op het forum lees dingen op mijn verlanglijstje gezet uit de hebshop, waaronder dus ook glycerine.
Maar nu vraag ik me af waarom ik dat ook al weer nodig heb??? stom van me h
Als je het door Royal icing doet, wordt het niet zo keihard!
Als je het door Royal icing doet, wordt het niet zo keihard!
Ja dat had ik na mijn zoekopdracht gelezen, maar waarvoor dient die nog meer?
Om zelf bv rolfondant te maken
haha, ik heb het dus vorig jaar of zo besteld. geen idee waarvoor (meer)!
ik lees dus met je mee.
ok ff google gebruikt, vond heeeel veeel. Dat ze het gebruiken om deodorant te maken, zeep te maken, dat je het ook kunt gebruiken als zoetstof in je koffie, het bevat geen koolhydraten en cholesterol, dus zou erg goed zijn. je kunt ze gebruiken voor glycerine-muffins ofzo, die zijn zoet en beetje vochtig, drogen niet snel uit. handcreme: recept rozen glycerine meng 4 eetlepels glycerine met een half kopje rozenwater evt wat amandel olie of olijfolie of een andere olie toevoegen het moet wel een beetje warm gemaakt worden de olie en klaar dan heb je een heerlijke handcreme
wahahaha grote lol om wat ik vond!
wahahaha
grote lol om wat ik vond!
Goh, met al die tips van jou komt dat flesje toch nog een ooit van pas!
grinnik hier ook een flesje in de kast dat er alleen uitkomt met koekjes.... en das heeeeeeeeeeeeel weinig
Het wordt ook gebruikt in recepten voor sachertorte. Daar gaat het glazuur zo mooi van glimmen. Ik heb het iig daarvoor besteld even terug, maar flesje staat nog ongeopend in de kast :-)
hihi ik gebruik glycerine (gekocht bij de apotheek) om mijn handen "harder" te maken om blaren en eelt te voorkomen tijdens de rolstoeltennistoernooien. het maakt je handen ook iets stugger. haha maar ja daar heb je niets aan tijdens het taarten decoreren.
als ik het zo lees zou ik haast denken dat je het totaal niet nodig hebt.
Hihi leuk om allemaal te weten, waarbij het nog meer word gebruikt zonder dat we er eigenlijk erg in hebben
Ik heb ook eens glycerine gekocht, maar daar staat op voor cosmetisch gebruik...
Ik denk dus niet dat deze gebruikt kan worden om op te eten, of wel?
Ik gebruik glycerine (niet van de drogist!) om zelf fondant van te maken.
kun je het ook bij fondant gebruiken dat het minder hard wordt? Mijn boetseersels worden altijd zo hard van regelIce (fondant)
Je kunt het ook gebruiken voor het water waar je kerstboom in staat dan vallen je naalden niet uit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » glycerine (waarvoor?)