1

Onderwerp: Ik word 25....

dus moet er een taartje komen :) om op mijn werk uit te delen!

Mijn verjaardag is pas 23 december maar ik vier het al volgende week donderdag op mijn werk ivm vakantie :)

Maar nu heb ik dus totaaaaaal geen inspiratie! Wie heeft er leuke/ goede ide

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: Ik word 25....

Is een halve SARA misschien een leuk id

Groetjes Marjon

3

Wat heb je altijd al willen maken? Als je het niet weet pak je een taartboek, laat hem openvallen en ga dat maken. :D

Zo heb ik het gister ook gedaan :+

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Pooh schreef:

Wat heb je altijd al willen maken? Als je het niet weet pak je een taartboek, laat hem openvallen en ga dat maken. :D

ennnn wat werd het toen????

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

5

wat doe je voor werk, maak daar iets mee

6

nee dat is echt super saai haha (het werk niet hoor maar wel als je daar een taart over moet gaan maken:lol:), ik werk namelijk bij het ministerie van onderwijs nou daar kun je niks leuks van maken haha

Groetjes Maris

7

Mariska1984 schreef:
Pooh schreef:

ennnn wat werd het toen????

Deze, komt voor een piepklein deel van Lindy Smith.
Als je eenmaal bezig bent, vormt het idee vanzelf.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

die is heel leuk!

Ik wil iets heel fleurigs en met meer lagen! lekker fleurige kleurtjes :) hoooo maar ik kan niets vinden :( ben ook zo moeilijk....:)

Groetjes Maris