Onderwerp: oven stuk?
Ik heb me net door een hele berg mislukt-biscuit-van-biscuitmix-topics heen geworsteld, en ik vrees dat mn combi-magnetron-oven niet meer goed werkt. Maar v
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » oven stuk?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb me net door een hele berg mislukt-biscuit-van-biscuitmix-topics heen geworsteld, en ik vrees dat mn combi-magnetron-oven niet meer goed werkt. Maar v
volgens mij doe je alles goed, zal het misschien toch aan je oven liggen. Als je nu eens op een warme temperatuur begint en dan de volgende stappen ook iets warmer. Misschien is de temp. niet meer wat hij zijn moet!
Als je een oventhermometer hebt of kunt lenen, kan je de temperatuur van je oven controleren.
Ik ga morgen nog een poging wagen, nu m
Ik zou juist
Als het ei-achtig is. Gebruik je dan geen ander maatje ei?
Dan zit er nu misschien meer ei in je beslag.
Als het ei-achtig is. Gebruik je dan geen ander maatje ei?
Dan zit er nu misschien meer ei in je beslag.
Ik weeg het ei altijd af, dus het maakt niet uit of ik een L of M gebruik
Ik heb net de thermometer in de oven gehangen... hij wijkt 50C af!!!!!! Dat is toch niet normaal meer! Helaas had ik meteen een kapsel er in gezet en 3x raden... hij rijst dus weer niet. Nou ja, heb ik 2 onvolledige kapsels. Ik weet dat ze prima smaken dus ik maak er nu 1 taart van, maar ik heb nu al geen zin om de kapsels voor de verjaardag van mn dochter te bakken
Ik BAAL hier zo van, ik heb het zo verschrikkelijk druk (gezin, werk, verbouwing) en het enige waar ik me even lekker mee kan ontspannen (taartjes dus) gaat nu ook de mist in
Met ei-achtig, bedoelde ik eigenlijk dat er veel luchtbellen in het biscuit zitten.... Dus
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » oven stuk?