26

Re: Waarom kijkt hij zo schuldig?

tja.... ik zeg het wel vaker.... we weten allemaal wat er uit je handen komt als je een topdag hebt :lol:.... maar deze vind ik echt fabeltastisch.... geweldig.... had geen idee wat ik kon verwachten, dus de verrassing was compleet. Vind hem echt heel erg leuk....
En doe toch eens wat rustiger aan..... zo dadelijk lig je voor lange tijd gestrekt.... Grrrrr.....  moet ik boos worden ......???

Corinne
Sugar & Flour

27

Nou ik heb het al in de 18+ gezegd,, maar wat een giller zeg! Hij is nog leuker dan ik dacht!! Enne beetje rustig aan he...ik weet wel op jou zit ook geen "uit" knop..maar geen opdrachten meer helpt wellicht ook een beetje..

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

28

sugar&flour schreef:

tja.... ik zeg het wel vaker.... we weten allemaal wat er uit je handen komt als je een topdag hebt :lol:.... maar deze vind ik echt fabeltastisch.... geweldig.... had geen idee wat ik kon verwachten, dus de verrassing was compleet. Vind hem echt heel erg leuk....
En doe toch eens wat rustiger aan..... zo dadelijk lig je voor lange tijd gestrekt.... Grrrrr.....  moet ik boos worden ......???

hihi, zou het helpen denk??? :D

Maar bedankt allemaal voor de leuke reacties en de beterschaps wensen.
De besteller vond hem geweldig, de ontvanger ook, al had hij bij een trio toch iets anders in gedachte. ;) :lol:

Met mij gaat het veel beter, vanmorge was de migraine gelukkig weer weg, mocht ook wel, was alweer 3 dagen flink heftig.
Maar gister ons huisje weer mooi in kerst sfeer gebracht, daar word ik erg blij van, en vandaag een super gezellige workshop gehad met 5 lieve dames die allen met prachtige kersd dames naar huis gingen, word ik ook heel erg blij van hoor. :Y

29

oo wat is die mooi echt knap gemaakt :O

30

Wat is ie leuk en de andere kant ook super, helemaal gaaf!