1

Onderwerp: kaarsen uit de MJAM maar dan met biscuitrol ??

Meiden ,

ik heb het idee om de kaaren uit de Mjam te maken met een biscuitrol .

Zou dit wat zijn...... wil voor kerst een tableau met misschien wel 5 of 7 kaarsen maken want we zijn met veel...

Maar wat denken jullie...???? Gaat dit lukken ,    of zouden ze schuin gaan staan of ? Bedenk het maar..   ik ben blanco !!?!
Zou ik de binnenkant misschien moeten verstevigen    misschien choco erin   ?

Wie heeft er n goed advies of misschien zelfs ervaring met rechtop staande biscuitrol ?

Ik hoor graag

GUUS

2

Re: kaarsen uit de MJAM maar dan met biscuitrol ??

hoi
ik heb de kaarsen uit de mjam vorige week gemaakt
en ik heb ze uit een cake gestoken
dit ging harstikkegoed 2lagen opelkaar natuurlijk even botercrame er tussen
je gooi alleen wel veel cake weg
maar daar had ik weer afname van van man en kinderen
veel succes met het maken

groetjes
dorinda

3

Re: kaarsen uit de MJAM maar dan met biscuitrol ??

ik denk dat een biscuitrol snel scheef zal zakken. ik zou eerder kiezen om een taart van biscuit in lagen te snijden en dan de rondjes uit te steken en per laag bijv. bc of jam te doenen dan die te stapelen, afsmeren en dan alles ff goed de koeling in tot het iets harder is. dan pas bekleden. ik denk dat een rol gewoon minder goed recht blijft staan dan wanneer de onderste laag echt een platte biscuit is. misschien ozu ik zelf als laatste nog een mailskolf prikker door de hoogste doen, bij het aansnijden fe boel kantelen, prikker eruit en snijden maar ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.