1 Laatst bewerkt door Passie (06-12-2009 14:34)

Onderwerp: Haar 1e, en mijn 1e.

Een goede vriendin vertelde mij deze week dat zij zwanger is van haar 1e kindje. Ik ben Zo blij voor ze! Ik heb deze gelegenheid meteen aangegrepen om mijn 1e dikke buik-taart te maken. Volledig geinspipikt van iemand van het forum, dus als iemand iets bekends ziet, kan dat kloppen ;) . Ik ben zelf nog niet helemaal tevreden, want ik had er graag een 'jurkje' onder gehad, maar ik had de marsepein al te ver weggesneden :/ Toen maar een bloemenrandje gedaan.

Ik ga de taart zo meteen naar haar toe brengen, ik ben heel benieuwd hoe zij 'm vind.
De taart is gevuld met frambozenbavarois, en 4-vruchtenjam.

Hier komt ie......

http://i48.tinypic.com/34p1dw8.jpg

http://i45.tinypic.com/286zn2v.jpg

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

2

Re: Haar 1e, en mijn 1e.

ik vind m superleuk!! Vooral de kleurtjes en de details! En gefeliciteerd met je vriendin, mijn vriendinnetje is ook zwanger en dat is zo leuk!!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

3

oh wat een uberleuk idee!!! heel mooi gedaan!

4

Wat een lief idee.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

5

Mooi gedaan.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

6

Super leuk hoor, en je kleuren combi vind ik ook erg mooi!

Groetjes San

7

Sannn schreef:

Super leuk hoor, en je kleuren combi vind ik ook erg mooi!

Dank je, het is turquoise met bruin (choco-fondant gemengd met een beetje witte fondant). Turquoise is de lievelingkleur van mijn vriendin. Ik vind alleen het bruin nog steeds erg donker, het lijkt net zwart op de foto.

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

8

Mooi hoor!
Supergoed gelukt!!!!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

9

Prachtig zeg , heel mooi gemaakt !!!

Groetjes, Conny