1 Laatst bewerkt door chanttie57 (05-12-2009 15:35)

Onderwerp: Sientje de cavia

Luc wat voor taart wil je?? Een cavia taart mam, en een cavia zoals Sientje. Nu gingen we 26 november bij PME in Wormer bij Inge een 3 d taart snijden. Dus ik dacht, mooie gelegenheid om een cavia te maken, nou ik vond het best leuk om te doen, maar om nou te zeggen dat het een cavia was. Oke, onze cavia is een Texel Alpaca , het vachtje voelt aan als een texels schaapje, maar goed.. Thuis toch nog even wat haren erbij gegeven, maar vond het nog steeds een schaapje.

Toen Luc beneden kwam en zijn taart zag zei hij: O mam dit is Sientje!!! Wat lief. De taart is opgegaan, maar Sientje mocht niet aangesneden worden.

Ik heb dus mooiere taarten gemaakt, maar als ik het koppie van Luc zag..ja daar doe je het echt voor.

Een gelukkige Luc
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PAQFNTXM.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6Y3YV8FA.jpg

En de cavia

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GAE3EWYE.jpg-1-1-1

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: Sientje de cavia

Wat ontzettend lief!!!!! :D

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

3

Hahaha, geweldige taart ! en ik vind het knap gedaan toch, echt een cavia, ik doe het je niet na !

Groetjes, Conny

4

ik zie goed dat het een cavia is hoor!!
echt n gezellige taart

5

mooi hoor en het is overduidelijk een cavia

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

6

Ik vind het helemaal niet op een schaap lijken! Ik vind het echt een cavia hoor! Super mooi gelukt!

Groetjes San

7

hihi super leuke cavia

Groetjes Bianca.

8

heeeel erg leuk.
en inderdaad zo'n koppie is alles waard

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Ja voor je kinderen doe je echt alles he! Maar je cavia is ook echt een hele mooie hoor! Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

10

Hij is leuk geworden................ je vergeet alleen erbij te vertellen dat je begon met een hele grote cavia, maar je bleef snijden waardoor het uiteindelijk een kleintje is geworden (en jij heel veel cake over had ;))!

11

AnjaH schreef:

Hij is leuk geworden................ je vergeet alleen erbij te vertellen dat je begon met een hele grote cavia, maar je bleef snijden waardoor het uiteindelijk een kleintje is geworden (en jij heel veel cake over had ;))!

:lol: ja he?? De rest hebben de kids heerlijk opgegeten!! Heb er wel heel veel lol om gehad!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

12

Ik vind het echt een cavia hoor!

Wat een super leuke taart :)

Groetjes van een cavia-liefhebber