1

Onderwerp: cc vullen???

hoi

ik wil voor de traktatie van mijn dochter cc vullen. nu weet ik inmiddels wat en voor zover hoe maar moet ik eerst met een appeboor er wat uithalen of kan ik gewoon met een spuitzak er wat in spuiten?? en ik heb ze dinsdag nodig (de 15e pas hoor) maar ik moet om 11 uur op het peuterhof zijn dus ik red het niet om allenmaal voor die tijd te doen kan ik zondag al vast wat cijfer uitsteken uit het marsepein en waar leg ik ze dan in?? (ben een beginneling) bedankt

2

Re: cc vullen???

Je kan een appelboor gebruiken en je kan ook een spuitzak gebruiken. Zelf gebruik ik altijd een spuit. Er is ook een How-to te vinden op deze site.

De decoratie kan je altijd eerder maken en ik heb hier veel gelezen dat het dan in een luchtdichte bak kan worden bewaard.

Maar als je de zoekfunctie gebruikt, kan je alle antwoorden vinden en meer !!

Succes !

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

3

Astrid73 schreef:

Je kan een appelboor gebruiken en je kan ook een spuitzak gebruiken. Zelf gebruik ik altijd een spuit. Er is ook een How-to te vinden op deze site.

De decoratie kan je altijd eerder maken en ik heb hier veel gelezen dat het dan in een luchtdichte bak kan worden bewaard.

Maar als je de zoekfunctie gebruikt, kan je alle antwoorden vinden en meer !!

Succes !

ja die how to heb ik gezien maar ik wist niet of ze er eerst wat uitgehaald had vandaar mijn vraag. maar dan doe ik het gewoon met een spuitzak net zo makkelijk. moet ik het dan luchtdicht in de koekast bewaren??

thanks
groetjes kim

4

Nee, je haalt er met de spuitzak niets uit; daarom vind ik dat zelf wel prettiger werken.
De decoraties kunnen buiten de koelkast bewaard worden.
Ik heb ook wel vaak gelezen dat er van te voren al de cc's worden gebakken en daarna ingevroren worden om dan (bijv.) de dag van te voren gevuld en gedecoreerd te worden.
Ook kunnen ze gedecoreerd en wel ingevroren worden, maar ik heb daar nog geen ervaring mee.

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)