1

Onderwerp: Wie heeft "THE HUMMINGBIRD BAKERY COOKBOOK" ?

... en ben je er blij mee? :) Ik zag er een advertentie van in GoodFood, en wil het eigenlijk graag hebben voor de cupcake-recepten, maar als er iemand is die er ervaring mee heeft, graag! ( Het boek op zich is niet zo duur, maar het verzenden naar Cyprus wel :S, dus als het niet op de gok hoeft, zoveel te beter, toch? :D

Ben benieuwd!
http://www.find-book.co.uk/large/1845978307.jpg

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

2

Re: Wie heeft "THE HUMMINGBIRD BAKERY COOKBOOK" ?

die had ik ook zien staan in de goodfood en wilde hem ook bestellen.... maar ja ik kan je dus (nog) niet vertellen of het wat is.

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

3

Hoi,
Ik heb het boek niet, maar was wel even nieuwsgierig geworden (boek ziet er heel leuk en lekker uit), dus gezocht op bookdepository en daar hebben ze het boek ook.
Volgens mij is bij bookdepository het verzenden (ook naar cyprus volgens het lijstje) gratis.
(Dit is trouwens wel de engelstalige versie, misschien wil jij wel andere taal, dat weet ik eigenlijk niet)

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

4

Ik heb 'm! Ben er echt heel blij me. Tot nu toe alles wat ik eruit gemaakt heb is echt super! Leuke vormgeving en helemaal niet ingewikkelde recepten.

Je moet inderdaad even bij Bookdepository kijken, want daar verzenden ze gratis. Hij kost op het moment 13,14 euro incl verzenden.

Hij staat overigens als tip om de voorpagina van mijn website, zegt genoeg he?!

Groetjes!

Groetjes, Tamara

:Y :Y ik heb hem ook, bij depositery gekocht.
Ik heb alleen de cc's eruit gemaakt, en die waren erg lekker.
Verder zitten er lekkere recepten in die ik zeker ga uitproberen.
Ik zou zeggen: doen! :D

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

6

Ik heb 'm intussen inderdaad ook op Bookdepository gevonden :) Daar is trouwens wel de instinker dat "gratis verzenden" wel een beetje gelogen is, want de prijs die jullie vanuit NL te zien krijgen is niet dezelfde als wat ik hier te zien krijg :S

Maar toch nog altijd voordeliger dan bij Amazon, zeker icm met andere boeken O-)
Op Amazon waren de reviews echt super-uiteenlopend: van vijf sterren tot 1 ster, maar ik raak toch langzamerhand wel overtuigd :Y :D

Groetjes, Adrienne

7

Stel dat het voordeliger mocht zijn om het boek via Nederland te laten versturen (ik denk het overigens niet) Wil ik hem ook wel bestellen en daarna doorsturen naar jou.

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

Adrienne schreef:

Ik heb 'm intussen inderdaad ook op Bookdepository gevonden :) Daar is trouwens wel de instinker dat "gratis verzenden" wel een beetje gelogen is, want de prijs die jullie vanuit NL te zien krijgen is niet dezelfde als wat ik hier te zien krijg :S

ze moeten inderdaad ergens hun verzendkosten uithalen, maar het is toch zeker heel voordelig! Ik heb vorig jaar ofzo een bestelling gedaan van ik geloof 85 euro, iets van 4 of 5 boeken waren het. Ik heb toen voor de lol bij bol.com gekeken en daar zou ik 135 euro betalen plus nog 5 euro verzendkosten!!! scheelt wel heul heul! ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

o en trouwens  adrienne, ik vind dit babbelvervuiling!!!! dus ik ga je even een schopje naar TD algemeen geven!!!! :D O-)

groetjes Tirza     

10

tipsytaartje schreef:

o en trouwens  adrienne, ik vind dit babbelvervuiling!!!!

Surry.... :( ;)

Groetjes, Adrienne

11

Ik heb het boek Happiness is a cupcake van Sanne Dirkzwager & Stephanie Rammeloo.
Dat zijn twee boeken in een taartdoosje het ene boek is met recepten van cupcakes en het tweede deel heet de Basic en dat gaat over toppings,gesuikerde bloemen.Royal icing,cornetje vouwen,rolfondant etc.
Ik ben er heel blij mee, het zijn voor mij gewoon cupcake bijbeltjes.En de foto's die er in staan om te watertanden en zo mooi  ik durf dit met een gerust hart aanraden het is in het Nederlands voor mij is dat ook weer heel makkelijk.

groetjes van Ann

12

nanan schreef:

Ik heb het boek Happiness is a cupcake van Sanne Dirkzwager & Stephanie Rammeloo.

Ik geloof dat deze dan ook maar op mijn verlanglijstje moet O-) ;)
Heb inmiddels inderdaad bij bookdepository besteld, samen met Collette Peters Cakes to dream on :D

ssabinee schreef:

Stel dat het voordeliger mocht zijn om het boek via Nederland te laten versturen (ik denk het overigens niet) Wil ik hem ook wel bestellen en daarna doorsturen naar jou.

Ik zie nu pas dat ik hier helemaal niet op gereageerd had, sorry! Hartstikke lief aanbod, maar ik denk dat inderdaad het verschil in prijs  datgene is dat ze ook daadwerkelijk aan kosten extra hebben om het naar hier te versturen :Y

Groetjes, Adrienne

13

Ik heb hem eventjes bij Bien ingekeken en hij staat vol met heerlijke recepten.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

14 Laatst bewerkt door nanan (08-12-2009 20:48)

Adrienne schreef:
nanan schreef:

Ik geloof dat deze dan ook maar op mijn verlanglijstje moet O-) ;)
Heb inmiddels inderdaad bij bookdepository besteld, samen met Collette Peters Cakes to dream on :D

Adrienne we blijven dromen, maar Happiness is a cubcake is echt een aanrader daar ga je ook echt mee in een luie stoel heereijk zitten dromen.De foto's zijn zo mooi, cupcakes in prachtige mooie kopjes heel mooi servies goed prachtig prachtig prachtig.

ssabinee schreef:

Ik zie nu pas dat ik hier helemaal niet op gereageerd had, sorry! Hartstikke lief aanbod, maar ik denk dat inderdaad het verschil in prijs  datgene is dat ze ook daadwerkelijk aan kosten extra hebben om het naar hier te versturen :Y

groetjes van Ann

15

adrienne, als ik zo vrij mag zijn nog een boek aan je verlanglijstje toe te voegen.... O-)

martha stewart's cupcakes

heb hem vandaag binnen gekregen en sjeempie daar staan lekkere dingen in!!!! er staan ook wat creme-decoratie ideeen in die ik persoonlijk niet de moeite waard vind, maar er staan veel recepten in waarvan ik denk, jummie!!!
ik wou zeggen, anders kijk je hem de volgende cc-p[icknick even in, neem ik hem mee... dus... wanneer ben je van plan om weer naar dit koude kikker landje te komen? :D

groetjes Tirza     

16

tipsytaartje schreef:

de volgende cc-p[icknick

De volgende cc-picknick? :think: Die hielden we toch hier zo?! O-) :D Lekker weertje vandaag hoor; mooi zonnetje, graadje of 21, kom maar op!! ;)

Groetjes, Adrienne

17

Whaha niks geen beurs volgend jaar. Een cc-picknick op Cyprus :lol: :lol: Yeaaaaahhhhhh

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

18

tipsytaartje schreef:

adrienne, als ik zo vrij mag zijn nog een boek aan je verlanglijstje toe te voegen.... O-)

martha stewart's cupcakes

heb hem vandaag binnen gekregen en sjeempie daar staan lekkere dingen in!!!! er staan ook wat creme-decoratie ideeen in die ik persoonlijk niet de moeite waard vind, maar er staan veel recepten in waarvan ik denk, jummie!!!
ik wou zeggen, anders kijk je hem de volgende cc-p[icknick even in, neem ik hem mee... dus... wanneer ben je van plan om weer naar dit koude kikker landje te komen? :D

Die heb ik een paar weken geleden in Amerika gekocht, was een koopje! Heb van de week een aantal recepten uit geprobeerd en ben er erg tevreden mee. Beste boek tot nu toe.

Weet iemand ook waar dit boek voordelig in het Nederlands verkrijgbaar is? Want op genoemde site is hij volgens mij alleen in het engels?

20

Ik heb hem gister bij de slechte gekocht voor 12,50. Volgens mij is die op bol.com enz. duurder. De nederlandse versie heb ik

21

Ik ga 6 september naar Cyprus op vakantie :Y
natuurlijk is cyprus groot, maar maar misschien is het toevallig in de buurt, dan zou ik'm  voor je mee kunnen nemen?

22

ik denk dat Adrienne het boek ondertussen al wel heeft: topic is van in 2009  ;)

23

Mirka schreef:

ik denk dat Adrienne het boek ondertussen al wel heeft: topic is van in 2009  ;)

:lol: Ja, ik ben niet zo van het geduld: als ik eenmaal weet wat ik wil... ;)

Maar als je nog tips wil voor je vakantie, dan gooi maar een mailtje mijn kant op :Y :D

Groetjes, Adrienne

24

Inderdaad een erg oude topic. Maar voor alle dames die het nog niet weten:

Het boek is thans in het Nederlands te koop. Leest makkelijker dan de Engelse versie.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy