1 Laatst bewerkt door joyce1982 (05-12-2009 12:34)

Onderwerp: eerste hoge stapeltaart

Het is mijn eerste hoge stapeltaart...

ik ben totaal nog niet tevreden..., vooral over het hoogste taartje.. maar goed, ik zie gelukkig waar ik aan moet werken... en als we 20 taarten verder zijn zal het wel goed komen...

de vullen zijn witte chocomouse met bruine chocomouse , en de andere met aardbeienvulling..

nou hier ie tie dan de sint taart

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GNLT8M6W.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-K3GQXMFT.jpg

alle tips zijn welkom.. ik wil nl alleen maar beter worden...

Lekker feestelijk rond.....

2

Re: eerste hoge stapeltaart

Hij is erg leuk geworden!!!!

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

Niet tevreden ? Ik vind hem echt helemaal leuk! Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

4

Ik vind 'm helemaal leuk! Ziet er ook echt uit als een taart waarop je je helemaal lekker hebt kunnen uitleven :)

Ik heb geen tip, wel een mening/advies: Persoonlijk vind ik stapeltaarten mooier tot hun recht komen als er iets mee doorsnede-verschil zit tussen de verschillende lagen, maar ja, ik herken helemaal dat je dan ook maar net die maten in huis moet hebben :/ :)
Jouw leuke boetseerseltjes hadden dan net effe een ere-plekje kunnen krijgen, snap je wat ik bedoel?

Maar je taart is top! :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Adrienne schreef:

Ik heb geen tip, wel een mening/advies: Persoonlijk vind ik stapeltaarten mooier tot hun recht komen als er iets mee doorsnede-verschil zit tussen de verschillende lagen, maar ja, ik herken helemaal dat je dan ook maar net die maten in huis moet hebben :/ :)
Jouw leuke boetseerseltjes hadden dan net effe een ere-plekje kunnen krijgen, snap je wat ik bedoel?

bedankt.. volgende keer ga ik proberen meer verschil er in te houden.. ga mijn pannen bv wel gebruiken..

Lekker feestelijk rond.....

6

Gave taart en leuke details!!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl