1

Onderwerp: Het heerlijk avondje is bijna gekomen...

Daarom een 5 december taartje gemaakt. Vind 'm wel vrolijk geworden (maar niets bijzonders vergeleken met de creaties die ik voorbij heb zien komen). Gevuld met 1 laag aangevette slagroom met een klein beetje perziksap en stukjes perzik. Andere laag is slagroom met crispy chocolade.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BBVOWE6M.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GVWBJAN8.jpg

2

Re: Het heerlijk avondje is bijna gekomen...

Belangrijkste is dat je hem zelf mooi indt toch. Ik vind hem erg vrolijk en mooi gemaakt. Strak bekleed ook. Fondant of marsepein?

To bake or not to bake

3

Nou ik  vind hem er heel gezellig uitzien hoor!
Veel plezier vanavond met het opeten ;-)

4

Ik vind hem ook heel erg leuk!

5

FrankV schreef:

Strak bekleed ook. Fondant of marsepein?

Ik heb marsepein gebruikt. Bedankt voor je reactie!

6

Hij is leuk geworden!

geniet van de mooie én lekkere dingen!!!
www.lieftaartje.nl

7

Nou zeg ga een beetje je eigen taart naar beneden halen.Hij is toch hartstikke leuk en vrolijk geworden.Kom op zeg.

groetjes van Ann

Ik vind je taart echt heel erg leuk geworden! Leuke vrolijke kleuren!Een hele fijne pakjes avond! Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

9

nanan schreef:

Nou zeg ga een beetje je eigen taart naar beneden halen.Hij is toch hartstikke leuk en vrolijk geworden.Kom op zeg.

Wilde niet mijn taartje naar beneden halen hoor. Ik vind 'em wel grappig en hij smaakte heerlijk! Alleen soms zie ik hier van die prachtige taarten voorbij komen. Dan denk ik alleen maar: wow! Maar bedankt voor je reactie!

10

Ik zie ook altijd hier taarten voorbij komen waar ik niet aan kan tippen maar zolang je hem zelf mooi vind en tevreden bent is jou taart net zo mooi en oed.

Vind het een leuk en vrolijk taartje:thumb:

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

11

wat een mooi en vooral kleurrijk taartje heel mooi!!!

12

Hoi, wat een leuke taart! Vooral het pietje in het midden maakt de gezellige, vrolijke taart helemaal af. Goed gedaan!!