1

Onderwerp: Ik begin er nu een beetje vertrouwen in te krijgen (Nijntje)

Hoi,

Zit nog niet zo heel lang in de taartenmakerij, in september kwam ik voor het eerst in aanraking met dit soort taarten en er ging een wereld voor mij open.

Op mijn werk (banketbakker) ging het allemaal niet zo lekker, de manier waarop mijn baas met mij omging gaf mij weinig zelfvertrouwen en alles wat ik deed was fout of slecht, kreeg nooit een compliment.. Niet dat ik daar nou op zat te wachten, maar wat een klein beetje waardering voor je werk al een verschil kan maken.

Het ging zo slecht dat ik 's nachts niet meer sliep en dus niet bij kon tanken, stress, vermoeidheid en aanhoudende blaasontstekingen.. Ziek gemeld en uiteindelijk is mijn contract niet verlengd (maar beter ook denk ik)

Goed wat ik wilde zeggen is dat ik eindelijk een klein beetje zelfverzekerheid terug aan het winnen ben en dat merk ik, het maakt mij een vrolijker persoon.

Het is maar een simpele nijntje maar ik ben er trots op :)

http://img.photobucket.com/albums/v488/Naera/nijntje.jpg

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

2

Re: Ik begin er nu een beetje vertrouwen in te krijgen (Nijntje)

jee wat een verhaal zeg.

Je mag er zeker trots op zijn hoor. Ziet er hartstikke leuk en netjes uit. Hoop dat dit je een beetje helpt.

3

haha wat een verhaal idd,
ik denk dat het voor jou beter is dat je daar niet meer werkt idd.

Taart is iig goed gekeurd, erg leuk hoor.

Pluk de dag !!!

4

Gooi de onzekerheid maar in de kliko :Y Hier mag je ook weer trots op zijn!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Pooh schreef:

Gooi de onzekerheid maar in de kliko :Y Hier mag je ook weer trots op zijn!

Dat dacht ik ook meteen! Je taarten zien er super uit. Keep it up!:Y

6

Idd meis, laat je ex baas maar kletsen!! Je maakt harstikke mooie tijden.. zeker als ik zie hoe kort je nog maar bezig bent... Ben ik benieuwd wat je voor moois over een jaar aan ons laat zien!!

7

erg lief taartje hoor!

en stuur je wel een foto van die mooie taart naar je ex-baas, dan ziet ie wat ie mist

Ik vind je taartje prachtig! Als je zulke mooie taarten kunt maken dan snap ik niet waar je baas moeilijk over doet, want zeg nou zelf ......... zulke taartjes gaan toch als zoete broodjes over de toonbank ;-) Niet meer onzeker zijn hoor! Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

9

met recht trots :) een super schattige nijn :) kuffel :)

10

Mooi gedaan en lekker mee doorgaan!

11

Ook weer ontzettend leuk... Misschien bij jou maar een workshopje volgen :)

In ieder geval lekker dichtbij :) :)

12

ik vind dat je oud werkgever een groot gemis heeft nu op zijn werkplek
Ik zou zeker een foto sturen naar hem met briefje erbij dat je hem dankbaar bent dat je contract niet verlengd is.

Vind je taart dus echt heel leuk en mooi, toch maar concurrent worden van de banketbakker

13

Och meissie, wat een prachtige taart!!! Super strak, je hebt het echt in je, dat kun je wel zien! Je ex-baas zou trots op je moeten zijn! Wij zijn het hier igg zeker!

Groetjes, Jos

14

Lonestar schreef:

Och meissie, wat een prachtige taart!!! Super strak, je hebt het echt in je, dat kun je wel zien! Je ex-baas zou trots op je moeten zijn! Wij zijn het hier igg zeker!

Groetjes, Jos

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

Berichten [ 14 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik begin er nu een beetje vertrouwen in te krijgen (Nijntje)