51

Re: Winter Wonderland

Wat een geluk dat dummies niet gemaakt zijn om gegeten te worden! Hoe lang kan je dit zo bewaren?
Schitterend, dat gezichtje... wauw!

52

Dat is mooooooooooi wauw :)

53

WAUW!!!! De sfeer van de taart is

Groetjes Desiree
mijn taartjes vindt je op Nieky.nl of op hyves! Niekytaarten

54

Mooi hoor!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

evamaria schreef:

super zeg :) ik heb m voor inspi opgeslagen :) ik vind je kerstboom geweldig :) mag ik vragen hoe je die gedaan hebt??

In dit geval heb ik een kegel genomen van piepschuim en anders moet je er een maken van cake.
Maak groene icing, doe dit in de spuitzak en gebruik het kleine blad spuitmondje.
http://www.deleukstetaartenshop.nl/inde … amp;page=2
En begin dan van onderaf kleine blaadjes op te spuiten, doe dit cirkelgewijs.
Dan goed laten drogen, en de kerstballen of andere versiering met wat icing vast zetten.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

Jol321 schreef:

Ook hier nog even een reactie, meid! Deze taart heb ik vanmiddag in het echt mogen bewonderen. Volgende keer neem ik mijn toestel mee, want in het echt is de taart veeeeeeeeeeeeeeeeel mooier dan hier op de foto te zien is. Daar moet echt een nieuwe (daglicht) foto tegenaan!
Je ziet hierop niet, dat de taart glittert aan alle kanten waaronder alle kerstballen en strikken, de prachtige sneeuwlaag van icing op de ondergrond , de mooie kleuren van de hulstblaadjes, de gespoten blaadjes op de kerstboom de prachtige gezichtjes. Mijn middelste zoon was er bij en dacht, dat het beeldjes waren. Hij zei, dat hij de dummy graag wilde kopen voor veel geld  :D

Inderdaad de glitters zijn niet goed te zien, maar daar hebben de meeste taarten last van als ze op de foto gaan.

sypeyu schreef:

heel erg mooi.
hoe krijg je dat sneeueffect op je taart.
idd doet mij ook aan dickens denken.

Ook het sneeuweffect is met icing gedaan, wat van de icing op de taart doen en dan met een spatel of kwastje en beetje verdelen. Dan kan je op de nog natte icing wat glitters over strooien. Ik doe dit zelf door een kwast in de glitters te steken, en dan door zachtjes tegen het penceel aan te tikken de glitters verdelen.

natasja147 schreef:

Echt een top taart/dummy,wauw!!!

Zitten er op de boom nu smarties of niet?

Echt een plaatje om naar te kijken.

Nee de kerstballen zijn gemaakt van marsepein en in de glitters gerold.

59

Een plaatje is het!!!!! Jij ben dus wel vriendjes met icing!heel mooi kerst tafereeltje zie hem al helemaal voor me met een streng kerstlampjes eromheen op zo'n sneeuwdekentje

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

60

prachtige taart zeg!! toppie toppie zeg

61

hier ga ik voorlopig van dromen  hoop wel ooit zover te komen
prachtig is ie

62

Heel erg mooi dat kersttafereel. Prachtige kleuren ook!
Vind de gezichtjes het mooist want ze kijken ook nog zo lief.
Voordeel van een dummy is dat je er zo lekker lang op kunt prutsen nietwaar, want piepschuim hoeft niet telkens de koelkast in.
Heb je zelf een kegel gesneden van dat spul of kun je dat ook zo kopen?
Want het word een zooitje als je erin gaat snijden heb ik wel gemerkt.
Ik had in de kerstboompjes een parapluutje gestopt (je weet wel die je soms op een sorbet krijgt) daar had ik wat fondant binnenin gestopt zodat hij niet helemaal dicht kon en toen groen fondant erom heen gerold en dat met een klein schaartje telkens in geknipt.
Voordeel van de paraplu is dat je al een stok hebt waarmee je hem in de dummy kunt prikken.

63

Wat prachtig! Net echte beeldjes.

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

64

In 1 woord: geweldig!

Groetjes Renee

65

Wat een SUPERtaart! Ik hoop dat ik ook zo goed wordt, maar ik moet nog heel wat leren zie ik al.
Mag ik je vragen hou je die hulstblaadjes zo mooi hebt gekregen, met dat kleurverschil? Ze zijn net echt!

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

riette schreef:

Heel erg mooi dat kersttafereel. Prachtige kleuren ook!
Vind de gezichtjes het mooist want ze kijken ook nog zo lief.
Voordeel van een dummy is dat je er zo lekker lang op kunt prutsen nietwaar, want piepschuim hoeft niet telkens de koelkast in.
Heb je zelf een kegel gesneden van dat spul of kun je dat ook zo kopen?
Want het word een zooitje als je erin gaat snijden heb ik wel gemerkt.
Ik had in de kerstboompjes een parapluutje gestopt (je weet wel die je soms op een sorbet krijgt) daar had ik wat fondant binnenin gestopt zodat hij niet helemaal dicht kon en toen groen fondant erom heen gerold en dat met een klein schaartje telkens in geknipt.
Voordeel van de paraplu is dat je al een stok hebt waarmee je hem in de dummy kunt prikken.

Ik heb een kegel gekocht van piepschuim. Ook heb ik een prikkertje in de bovenkant gestoken zodat ik de kegel later op kon tillen, die kan je dan later korter knippen of gebruiken om de piek erop te zetten. En als de boom van cake is dan kan je natuurlijk een stukje spaghetti gebruiken. De boom heb ik met wat icing vast geplakt.

67

Wow!! Echt prachtig gemaakt!

Very Nice!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

69

Wauwww prachtig gemaakt! Gelukkig is het een dummie, kun je er nog lang van nagenieten.

Greetz Keet

Passie schreef:

Wat een SUPERtaart! Ik hoop dat ik ook zo goed wordt, maar ik moet nog heel wat leren zie ik al.
Mag ik je vragen hou je die hulstblaadjes zo mooi hebt gekregen, met dat kleurverschil? Ze zijn net echt!

Ik heb de hulstblaadjes uitgestoken uit mexican paste, toen ze nog niet droog waren gedust met lichtgroen en in het midden met heel donkergroen.

71

Zo hey Caroline, dat is een mooi plaatje zeg. Gelukkig had je nu eindelijk de tijd om deze te maken. Had ik niet willen missen ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

72

Super mooi zeg....

73

Heel erg mooi, ongelofelijk hoe je die gezichtjes zo mooi hebt gekregen.

En die toren van een boom, prachtig! Geloof dat je veruit de beste taartenmaakster bent van Nederland! Eerlijk waar!!!

wauw die is gaaf zeg

Groetjes Miranda

75

Super mooi!

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!