Onderwerp: geboetseerde Thomas de trein
Kan iemand mij helpen met een thomas de trein boetseersel. Ik wil hem van fondant maken, maar als iemand een beschrijving heeft hoe het moet zou dat wel heel fijn zijn.
Alvast bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » geboetseerde Thomas de trein
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan iemand mij helpen met een thomas de trein boetseersel. Ik wil hem van fondant maken, maar als iemand een beschrijving heeft hoe het moet zou dat wel heel fijn zijn.
Alvast bedankt
ik zoek gewoon een plaatje op google, en maak hem na. geen idee of er een beschrijving voor is..
Doe je hem dan massief van fondant/marsepein maken of gebruik je (een stuk van) een dummie om de grote stukken op te vullen?
Ik zou er dan geen dummie voor nemen maar een stuk biscuit of cake, als je 'm niet massief fondant wil maken
Ik heb er pas eentje gemaakt en heb als model het treintje van mijn zoon gepakt:
Hij is vrij klein (ietsje groter dan het "origineel") en van massief fondant. Zoals je misschien kunt zien heb ik een hoop details weggelaten (ben niet zo goed in het priegelwerk ), maar je kunt nog duidelijk zien wie het is.
Ik heb een plak zwart genomen en er een dunner plakje rood op gedaan en dan een vierkantje voor de cabine (heet dat zo?) en een rolletje ervoor voor de ketel. En daar tegenaan plak je de zijkanten. Ik heb veel gebruik gemaakt van deze set: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=242
Hopelijk heb ik je een beetje op weg geholpen. Als je nog vragen hebt, laat het maar weten. Succes!
Bedankt! daar moet ik wel een heel eind mee komen. Ik ben idd ook niet zo van het priegelwerk, maar wil wel enige gelijkenis.
Die van jou lijkt wel heel goed zeg!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » geboetseerde Thomas de trein