1

Onderwerp: choco sticks voor Choco bom.................... waar te krijgen?

Ik wil graag een chocolade bom maken, ik heb een half ronde schaal bij de ikea gehaald en daar wil ik een chocolade biscuit in bakken maar ik zou er zo graag zoals ik hier al diverse keren voorbij heb zien komen , van die choco stokjes langs zetten, nu ben ik naar de Accion, Big Bazar, AH, Super de Boer en EMTE geweest maar nergens hebben ze die choco sticks, weten jullie waar ik ze kan kopen? Alvast bedankt Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

2

Re: choco sticks voor Choco bom.................... waar te krijgen?

bedoel je extralange koekjes van bolletje. anders heb de aldi of lidl stiks

ik bedoel eigenlijk die dunne chocolade sticks, ik heb ze hier geloof ik in verschillende varianten voorbij zien komen, melk, puur, wit en met een soort vulling binnen in, ik zal inderdaad eens bij de aldi of lidl kijken, wie weet hebben ze ze daar, als er nog andere tips zijn dan lees ik ze graag! Alvast bedankt gr. Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

4

ik heb ze bij dirk van de broek gekocht en A&H XL hebben ze ook...

groetjes, Ana

5

de xenos verkoopt er ook

Groetjes Cindy

Heel erg bedankt voor jullie tips, ik ben meteen even langs de xenos gereden maar de verkooptster daar gaf aan dat ze een wisselend assortiment hebben en nu jammer genoeg deze even niet verkopen, daarna doorgereden naar Helmond want daar zit een Albertheijn XL, jammer genoeg konden ook die me niet verder helpen ;-( Dirk van de broek weet ik hier in de buurt nergens te vinden maar ik ga hem even opzoeken op internet

7

Ik haal bij de AH chocosticks met een muntvulling. Soort aftereight. Misschien hebben ze bij Jamin iets waar je wat aan hebt

Groetjes Elise

8

Ik heb bij de gewone AH chocoladesticks gekocht met caramelvulling. Staan bij de chocoladerepen.

Groetjes Marlies

Nogmaals heel erg bedankt voor alle tips, jammer genoeg lig ik zelf op het moment met griep op bed maar na een zoektocht langs Jamin is mijn vriend uitgekomen bij de XL Albertheijn z'n 20 kilometer bij ons vandaan maar hij heeft direct maar van alle soorten die ze daar verkochten 2 pakjes  gekocht dus voorlopig kan ik vooruit, ik heb nu van verkade (dier en co) olifanten tanden (witte chocolade),lange nekken( melkchocolade) en van het merk albertheijn excellent: munt/groene thee, en caramel fudge! Gr Patricia

10

Ik ga elke week naar de AH en volgens mij hebben ze daar gewoon de chocosticks in het assortiment. Bij de bonbons. Tenminste, bij ons wel......

11

Zou kunnen hoor esther, ik woon niet echt in een erg grote plaats, dus misschien hebben ze bij ons gewoon niet het gehele assortiment, ik ben in ieder geval blij dat ik ze nu in huis heb ;-) Gr Patricia