1

Onderwerp: Twee vragen banketbakkersroom en tompouse vulling

Hoi allemaal

Ik heb de mix uit de webshop voor banketbakkersroom. Maar het ziet er gewoon niet lekker uit hoor, er blijven klontjes (heel klein, maar ik ben een zeikerd :$) en het smaakt me ook niet zo lekker. Ik mix het in mn kenwood patissier. Ik hou me precies aan de verpakking. Nu heb ik dus nog een bijna vol pak en weinig zin er verder wat mee te doen. Iemand tips of suggesties?

En eigenlijk zou ik graag de tompouse vulling maken, die vind ik zo lekker! Weet iemand daar een recept van?

Alvast bedankt!!

2

Re: Twee vragen banketbakkersroom en tompouse vulling

welke tompouse??
Van de banketbakker of van de hema??
Hema is gewoon banketbakkersroom met slagroom er door heen

Enne die klontjes, als je het zeeft dan zijn de klontjes weg

3

je kan het misschien nog gebruiken om er botercreme extra mee te maken? Of als meebakvulling.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4 Laatst bewerkt door Amarie (28-11-2009 22:48)

De mix van de makro smaakt precies hetzelfde als van de hema. ;)

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

5

ik vind het lekker als bc extra.
flink samen doormixen, ben je ook van de klonten af.
ik heb geen kenwood alleen een handmixer

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

6

Verschil tussen de vulling van tompouce bij de hema en de (goede) banketbakker is koude room (hema) en gekookte room (bakker). Ik vind Hema tompouce lekker, maar die halen het niet bij de tompouce van de bakker: randen van botercreme, vulling van banketbakkersroom en een stevige laag fondant bovenop.......daar mag je me dus voor wakker maken ;-)

Groet, Chris
Want een taart is nietzomaareentaart.nl