1

Onderwerp: vraag over mona vulling

Hallo

bij de taartvullingen lees ik wel eens dat jullie mona pudding of toetjes gebruiken, doe je die dan zo uit het bakje op de taart?

gr Inge

Roep niet om taart, de taart roept jou!

2

Re: vraag over mona vulling

Ja. Ik maak altijd nog wel een dijkje van botercreme.

Groetjes, Natasja

3

ja ik doe ze er ook altijd zo vanuit het bakje op de taart.

4

:Y jammie !!

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

5

sommige van die monatoetjes hebben zo'n laagje saus, die roer ik eerst even door... dan inderdaad wel een dijkje spuiten met botercreme, en dan zo de taart op...

lekker makkelijk, en natuurlijk errug lekker!

6

maar zakt het er n iet uit dan als je de taart aansnijd?? toetjes zijn toch dun.....

7

Nee hoor, ze zijn prima te gebruiken in je taart maar ook ik spuit wel eerst een dijkje van botercreme.

8

Als je er niet in roert (of iig niet teveel, want ik las net dat je je saus er door heen kunt roeren ;)) dan wordt het niet dun. Ik schep het zonder te roeren zo uit t bakje op mn taart. En idd, wel een dijkje van botercreme

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

9

ok, bedankt! dan hoef ik over de vulling iig niet meer na te denken!

Roep niet om taart, de taart roept jou!

10

gos dat ik ook een goeie! ik zoek me een breuk naar een chipolatavulling, maar ik kan dus gewoon monatoetje erin kieperen! super!!!

11

euhmmm vraagje ik ben een leek wat bedoelen jullie met botercreme dijkje?
en wordt botercreme gemaakt van 250 poedersuiker en 250 boter?

12

Ik wilde net deze vraag stellen,maar ben gelukkig eerst wezen snuffelen.
Bedankt voor de tips meiden!!!

Durf te genieten van het leven!!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=TITBXTNT

13

Ik vind het net iets te dun dus gebruik ik poedergelatine. Heel klein beetje en de pudding is perfect. Ik had namelijk wel dat de chipolata pudding met aansnijden er tussen uit liep. met een beetje poeder gelatine heb ik dat dus niet meer.

Groetjes Fatima

14

fatima schreef:

Ik vind het net iets te dun dus gebruik ik poedergelatine. Heel klein beetje en de pudding is perfect. Ik had namelijk wel dat de chipolata pudding met aansnijden er tussen uit liep. met een beetje poeder gelatine heb ik dat dus niet meer.

poedergelatine nog nooit van gehoord. waar koop ik dat??