1 Laatst bewerkt door Carin (02-12-2009 14:18)

Onderwerp: Oven stuk :(

Grrrrr. de oven ging gisteravond stuk. Kon ik met m'n ovenschotel naar de buurvrouw :lol:
Mijn lieve schoonpaps heeft er vanmorgen gelijk een nieuw element ingezet dus nu doet 'ie het weer. Maar dit gebeurt nogal eens de laatste tijd, dus tijd voor een nieuwe! Maar welke? :s
Ik heb heel wat afgespeurd vandaag, en daar zijn 2 hele belangrijke zaken uitgekomen, namelijk: 1) ik weet nu precies wat ik wil :D en 2) dat wat ik wil bestaat niet :+
Ik geloof dat ik wel vaker veeleisend ben :D, ben ik dan nu t

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

2

Re: Oven stuk :(

zoiets?

http://www.alleinbouwapparaten.nl/Webwi … 9ID-6.html

3

:nooo

Groetjes, Carin

4

ik ga nog ff speuren voor je.....

5

Dank je, maar ik vrees dat je het niet zult vinden :s.
Wel fijn dat je meespeurt want 2 speuren meer dan 1 :lol:

Groetjes, Carin

6

Ja je bent te veel eisend :lol: Ik ben blij dat ik niet met jouw samen een huis zoek :lol:

Trouwens, je oven was verleden jaar toch ook al stuk ? Toen had schoonvader hem toch gemaakt ? Moet toegeven dan heb je nog lang vol gehouden ;) Ik ga even voor je zoeken.Want wat je wil bestaat dacht ik wel. 90 cm breed en 6 pitten.Had dat afgelopen Oktober op de woonbeurs gezien, en toen dacht ik : WOW  :lol:

Je hoort nog van me ;)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

Volgens mij shop jij gewoon verkeerd om. :D Meestal kiezen mensen uit het aanbod wat er is, maar jij bedenkt eerst wat je wil en kijkt dan pas of het bestaat :lol: Misschien moet je eens gaan mee doen met Het beste idee van Nederland! :lol:

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

8

das balen. wel leuk om een nieuwe mooi grote uit te zoeken.
ik heb een 90 cm brede met grote oven en 6 pitten maar uitneembare deur??
dat ken ik niet.
hoop dat je er snel 1 vind

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

9

Ik wil niet gewoon 6 pitten, maar 6 inductiepitten :D. 6 gewone pitten is geen probleem, dat hebben er heel veel.
En een uitneembare deur is ook niet zo'n probleem, oa smeg heeft dat (en die fornuizen zijn wel heeeeel erg mooi :lol:), maar een draaideur wel :s.
Mocht iemand iets vinden waarvan 'ie denkt dat het misschien is wat ik bedoel, dan houd ik me uiteraard aanbevolen :Y
En anders moet ik concessies gaan doen :rolleyes: maar eigenlijk vind ik het zonde omdat ik dan veel geld ga uitgeven aan iets wat ik eigenlijk toch net niet wil :(

Groetjes, Carin

10

Manika, mijn oven is inderdaad stuk geweest, al een paar keer zelfs de afgelopen 2 jaar :s. Telkens hetzelfde euvel trouwens, telkens hetzelfde verwarmingselement. Ik word er een beetje moedeloos van, hij wordt natuurlijk ook veuls te veul gebruikt :lol:

Groetjes, Carin

11

Carin schreef:

Ik wil niet gewoon 6 pitten, maar 6 inductiepitten :D. 6 gewone pitten is geen probleem, dat hebben er heel veel.
En een uitneembare deur is ook niet zo'n probleem, oa smeg heeft dat (en die fornuizen zijn wel heeeeel erg mooi :lol:), maar een draaideur wel :s.
Mocht iemand iets vinden waarvan 'ie denkt dat het misschien is wat ik bedoel, dan houd ik me uiteraard aanbevolen :Y
En anders moet ik concessies gaan doen :rolleyes: maar eigenlijk vind ik het zonde omdat ik dan veel geld ga uitgeven aan iets wat ik eigenlijk toch net niet wil :(

Lastig type ben je ook he ;) Je weet wie het zegt. Ik ga even zoeken .
Want wat je zegt komt me heel bekend voor hoor wat je wil.Ik weet 100% zeker dat ik daar folders van die beurs mee had genomen.
Alleen nu vraag ik me af of ik me in opruim woede niet verleden week die folders heb weg gegooid :o Ik ga zoeken ;)

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

12

Als ik trouwens concessies moet doen dan vallen de inductiepitten als eerste af. Liever 6 gaspitten dan 5 inductiepitten. Ik heb nu een kookplaat met 5 pitten (gas) en dat is regelmatig te weinig :D.
Dus dan wordt het een stuk makkelijker: 90 cm met 6 gaspitten met daaronder 1 grote oven (geen gas) met uitneembare draaideur en pyrolyse.

Groetjes, Carin

13

Desnoods mag een niet-uitneembare draaideur ook wel :D.

Groetjes, Carin

14

ik ben bang dat dat wat jij zoekt niet te vinden is.
Ik was 1

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

15

Lastige tante die Carin, eerst een foon zonder alles en nu een oven m

Printje op ouwel of frosty nodig? Mail me even!

16

:lol:

Groetjes, Carin

17

Gerda schreef:

ik ben bang dat dat wat jij zoekt niet te vinden is.
Ik was 1

Groetjes, Carin

18

Pebbles schreef:

Lastige tante die Carin, eerst een foon zonder alles en nu een oven m

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

19

Heb je al bij de fornuizen van Falcon gekeken????
Succes met zoeken :)

laat de moed niet zakken, lekker blijven bakken

20

Heb ook een inductie plaat, 5 pits. Enige nadeel dat ik vind aan m'n kookplaat is dat als je de pitten gebruikt die boven elkaar zitten zeg maar.. dat je dan niet allebei de platen op 12 kunt zetten bijv. Als je de een op twaalf zet kan de andere niet hoger dan 6, en slaan ze om en om uit en aan, om het kookproces op gang te houden.. Heb een Atag, was toch echt geen goedkope.. maar daar heb ik de pest in als ik ze alle 5 gebruik (of 4 als ik de grote rechterplaat niet in gebruik heb)

Verder helemaal geweldig inductie! Ik kan hier geen gasfornuis kwijt omdat alles hier via stadsverwarming gaat en op electra..geen gas aansluiting in huis dus. Maar dan is inductie toch de meest directe manier van koken die in de buurt komt van gas :D

Wat jij vraagt Carin ben ik overigens inderdaad ook nog niet tegen gekomen :) Hoop dat Manika vind wat je zoekt!

Stap binnen in een wereld vol taart
http://www.taartwereld.nl  |  http://taartwereld.blogspot.com/

21

Een kennis van me heeft een bedrijf in maatwerkkeukens. Ik heb hem even ingeschakeld om te kijken of er iets te koop is wat aan je wensen voldoet.

22

Ik heb er een gevonden met 6 inductiepitten, maar de oven is dan uit 2 stukken, en die is ook 100 cm... lol

23

Ik raad je aan echt een oven te nemen met Pyrolyse.
Ik kreeg dezelfde tijd als mijn vriendin een nieuwe oven, zij zonder en ik met pyrolyse.
Nu.2 jaar verder...haar oven is nu al op sommige stukken niet meer schoon te krijgen (terwijl zij heel netjes is) en mijn oven ziet er nog nieuw uit. Lang leve de Pyrolyse

24

Carin schreef:

Gerda, jij hebt dus wel inductie maar dan met 5 pitten? Heb je er ook pyrolyse op?
Die vaste klepdeur dan wil ik dan perse toch eggie nie :s.
Ik heb nu een vaste draaideur en dat is bijna ideaal :D. Een uitneembare draaideur zou echt helemaal top zijn :+. Dus ik zou met een vaste draaideur ook tevreden zijn :)

Sorry voor mijn late reactie, problemen met internet en telefoon (alweer).
Ik heb een iets andere uitvoering van de smegg als op het plaatje.
De mijne is vrijstaand.
Ik heb het boek er nog eens bij gepakt, de deur is wel uitneembaar (wist ik niet eens), maar niets te vinden over pyrolyse, dat dan weer niet.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

25

Jeeeeee Gerda wat ben je hier op een ongelooflijk tijdstip :D :lol:

Groetjes, Carin

Berichten [ 1 tot 25 van 31 ]

Pagina's 1 2 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren