Onderwerp: Welkom taart voor mijn moeder
Vanmorgen komt mijn moeder uit Cura
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Welkom taart voor mijn moeder
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vanmorgen komt mijn moeder uit Cura
Ik vind hem heel erg leuk! Wat een leuke foto van je dochter, zo te zien heeft ze het aardig in de vingers!
Dat ziet er allebei lief uit ! Jij hebt je lat hoger liggen (en daardoor niet tevreden) maar hij is absoluut de moeite waard!
Wil je sterkte wensen met de laatste loodjes, laat je maar lekker verwennen en geniet van de aanwezigheid van je moeder!
lies, hij is prachtig! Ik wens je een hele fijne tijd met je moeder, wat super dat ze je komt ondersteunen! Geniet er maar goed van!
Lies, het is een prachtige taart geworden hoor!! En voor jou nu lekker genieten van je moeder bij jullie thuis, enne sterkte met de laatste loodjes!!
Ik vind het echt een prachtige taart! Als je deze maakt terwijl je hoog zwanger bent dan ben ik zeer benieuwd naar je andere baksels Heel veel succes met de laatste loodjes van je zwangerschap! en Geniet er van dat je moeder hier is om je overal mee te helpen! Gr Patricia
Dat ziet er allebei lief uit ! Jij hebt je lat hoger liggen (en daardoor niet tevreden) maar hij is absoluut de moeite waard!
Wil je sterkte wensen met de laatste loodjes, laat je maar lekker verwennen en geniet van de aanwezigheid van je moeder!
Sluit ik mij helemaal bij aan. lekker makelijk zo he, Citeren
.
Supermooie taart!
Veel succes met de laatste loodjes.
Wat een mooie fleurige taart!
Mooie taart hoor!
mooooi
Heel mooi!!! Heb je het ruitjesmotief op de bovenste taart geschildert? Knap hoor!
Heel veel succes de komende tijd en inderdaad, geniet vooral van alle verwennerij en aandacht!
Groetjes, Jos
Fijn dat je moeder komt! Heel veel succes en lekker uitrusten voor zover dat nog kan!
Ik vind het een heel mooie taart hoor. Leuk gekozen ook, die bloemvorm als onderste laag. En de decoratie komt ook mooi tot z'n recht, super!
Moooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
Erg mooi! En succes met bevallen!
Wat een mooie taart zeg. En wat leuk dat je moeder helemaal overkomt. Veel plezier en een heel goede bevalling!
gaat ze zeker errug vrolijk van worden!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Welkom taart voor mijn moeder