Onderwerp: praline-vulling
Ik wil de pralin
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » praline-vulling
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik gebruik de praline van Pastidess.
Maar ik weet niet over welke praline vulling jij het hebt
Ja, nu zie ik het. Ik bedoel de praline-creme. Maar waar koop je de Pastidess-praline dan? De naam Pastidess komt me wel bekend voor, maar ik weet niet meer waarvan
Ik heb even gegoogled en kwam viavia bij de tastyshop terecht, waar ze dus patidess-produkten hebben. Alle smaken....maar ik zag geen praline. Tenminste ik zag het niet. Misschien omdat het al 23.00 u is ?
Ja, ik heb het ook in deze webshop besteld. Is best lekker!
Trouwens een tip voor de mensen die weleens in duitsland komen: Ze verkopen daar in de supermarkt Schwartau Nuss-nougat. Dat is pralinevulling. Erg lekker! Ook als bonbonvulling etc.
Ik heb het nu ook gezien. Omdat ik nog maar pas begonnen ben met taarten maken weet ik nog niet zoveel. Zeker niet over vullingen. Mijn vullingen zijn tot nu toe nogal saai, vind ik. Slagroom met iets erdoor. Ook mijn bc is nogal 'gewoon'. Maar ik heb al drie smaken besteld en ga flink aan de slag!
Toch nog een vraag....kun je de praline (of andere smaak) ook door de slagroom doen of kan het alleen door bc? Bij de beschrijving op de webshop stond bv wel dat het door de bc kan. Voor Valy.....mijn zus gaat regelmatig naar Duitsland. Ik ga vragen of ze de nougat mee kan nemen.
Patidess kan zeker ook door slagroom! Eigenlijk overal door.
je kan eigelijk van alles door de botercreme doen.
tip chocolade pasta en bestonge koekjes.
of bokkenpootjes
Ik heb de pralin
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » praline-vulling