Onderwerp: paddestoeltjes!?
Even geprobeerd of ik een leuk paddestoeltje kon maken. Ben zelf niet zo tevreden! Jullie?

Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » paddestoeltjes!?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Even geprobeerd of ik een leuk paddestoeltje kon maken. Ben zelf niet zo tevreden! Jullie?

ik denk dat ik uit de, niet, reacties af kan lijden dat het niet super is!
Nou zeg....deze heb ik gewoon gemist. Ziet er goed uit hoor! Hoe heb je dat gedaan?
het zijn cakeballetjes/lolly`s gedoopt in gesmolten witte fondant met een hoedje!
Maar ze zijn gaan lekken dus ik zal het toch met chocola moeten proberen!
leuk. weer eens iets anders. gesmolten fondant is niet zo fijn om zo mee te werken. gesmolten chocolade zou beter moeten gaan denk ik.
Het idee vind ik wel heel erg leuk !
Maar de uitvoering zou nog aan gesleuteld kunnen worden...al heb ik geen flauw idee hoe je het beter (echter) zou kunnen maken
Ik vind ze erg grappig! en een super leuk idee! Gr Patricia
Het idee vind ik wel heel erg leuk !
Maar de uitvoering zou nog aan gesleuteld kunnen worden...al heb ik geen flauw idee hoe je het beter (echter) zou kunnen maken
heb ook al gedacht om de balletjes iets meer in de vorm alvast van een paddestoel te kneden en dan onder te dompelen, misschien dat het dan wat echter lijkt!
Nou ik vind ze erg leuk en origineel bedacht!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » paddestoeltjes!?