1

Onderwerp: Fondant kleuren in fuschia rose!

Voor een opdracht heb ik deze kleur nodig voor bloemen.
Ik vroeg me af of iemand ooit fondant in deze kleur heeft gemaakt
ik heb een kleur palet van Wilton maar daar komt fuchsia roze niet in voor.

Alvast bedankt voor alle tips!

2

Re: Fondant kleuren in fuschia rose!

Probeer het eens met een beetje burgundy of anders pink met een beetje violet.
Heb je geen Americolor? Electric pink gaat denk ik ook.
Succes

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

3

ik heb van americolors een fuchsia...
mail me ff voor die webshop!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

4

Ik heb fuchsia van SK en ik zie geen verschil tussen die en (veel!) rose van Wilton.

5

Hoi dames
bedankt voor de tips.

Ik heb zowel kleuren van Americolor als van Wilton. Ik wilde niet teveel fondant verpesten met het proberen daarom heb ik eerste deze oproep gedaan :)

Miss Pebles ik ga eerst dan maar met deze tips proberen en als het niet lukt dan mail ik je even, de bloemen heb ik al voor as vrijdag nodig en omdat ze moeten drogen en ik liever geen tylose gebruik denk ik niet dat ik het op tijd kan bestellen!

In iedere geval super bedankt voor de tips dames :)

@ Petr@ even een donkerblond vraag maar welke merk is SK? :S

6

SK is Squires Kitchen ;)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

Ik kreeg het bij witte fondant niet voor elkaar fuchsia te maken (heb kleuren van Wilton en Americolor gebrobeerd) Heb nu fondant van M&B die dicht bij fuchsia komt.

8

Heb je al van Wilton de kleur rose geprobeerd, die kleurt toch wel aardig door richting fuchsia.

Groetjes,
Marja

Ik maak altijd prachtig fuchsia rose met Claret van Sugarflair, misschien een idee om te proberen?

10

Ik heb voor de bruidstaart van mijn broer een fuchsia taart gemaakt, gezien de kaart ook fuchsia is. Ik heb wit met een klein beetje ( kant en klaar ) rood fondant (ongeveer 1 op 4) gemengd. Daarna  rose en burgundy erbij gedaan en ik had perfect fuchsia.

11

het is inderdaad een kwestie van meerdere kleuren door elkaar gebruiken wil je een mooier resultaat hebben. En dat is en blijft uitproberen!