1

Onderwerp: kort antwoordje is voor mij genoeg!

Ik heb net 19 pagina's in de zoekfunctie doorgezocht, maar ik kan het even niet vinden. als

2

Re: kort antwoordje is voor mij genoeg!

ik zeg doen. volgens mij komen er geen problemen met 2 kleuren door elkaar. misschien dat iemand anders daar iets anders over zegt.

3

k had een keer fondant bloemen enzo in de koektrommel gedaan. n toen waren ze keihard, maar dat was wel mn bedoeling.  ik had ook masepeinen roosjes gemaakt, die waren wat ingezakt. ik zou er nog ff mee wachten.

4

ik zou het wel doen volgens mij maak je platte dinetjes? dus in folie gaat dat wel goed lijkt me.

5

Ik heb al een aantal dagen 18 bovenkantjes met sint en pint versiersels gemaakt,
ook gewoon luchtdicht afgesloten (zonder folie), en ben net even gaan checken maar nog lekker zacht marsepein en niks mis mee.
Ga ze zaterdag ochtend op de cc

6

Gaat prima, met marsepein heb ik het wel eens een week van te voren gedaan!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

7

De kleuren gaan echt niet doorlopen. Daar hoef je niet bang voor te worden. Wel wordt het harder. Bij mij zelfs bij het luchtdicht verpakken. Maar dat is niet zo erg. Het smaakt er niet minder om ;)
En als het gaat om platte rondjes die je op een cc plakt is er helemaal niets aan de hand. Misschien kan je zelfs de cc al bakken en het in het geheel in de vriezer doen. Dit he ik zelf nog nooit gedaan maar ik denk dat het wel kan.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

8

de opgemaakte cc`s invriezen  gaat prima, doe ik wel vaker. Gewoon rustig in de koelkast laten ontdooien en ze zijn net als nieuw gebakken!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

9

Vershoudfolie is een goed plan. In folie wikkelen en in een plastic afsluitbaar bakje op een donkere plaats bewaren (ivm verkleuren door het licht).

10

dan denk ik dat ik toch maar zachtjesaan ga beginnen. Aangezien ik niet weet hoe lang het nog duurt en dan heb ik nu toch nog het idee dat ik me nuttig maak! Bedankt voor jullie reacties! Het gaat inderdaad om platte rondjes, dus dan kan ik het wel wagen

11

Ik heb het pas ook gedaan. Ik moest 180 cupcakes maken en heb van te voren de de rondjes uitgestoken. Ik had een grote vierkante bak en heb daarin op de bodem de bakpapier gezet. Toen de eerste laag rondjes marsepein. Daar bovenop weer bakpapier en toen de 2e laag rondjes. En zo verder de bak gevuld. Ik had 3 bakken vol en deze luchtdicht bewaard tot ik ze nodig had.

12

super, nog een bevestiging!

13

willeke...gewoon in het voren werken, niks mis mee. heb ik met zowel mijn eigen geboortetaart gedaan alsmede de tractaties voor mijn oudste...is allemaal prima gegaan! Alles kan in de vriezer!

14

Als het je lukt zou ik gewoon de cc's helemaal maken en invriezen. Doe ik heel vaak en gaat altijd goed.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties