1

Onderwerp: recept van de muffins die bij V & D en de Bijenkorf te koop zijn???

Hoi,

Ik ben op zoek naar het recept van de muffins die ze bij V en D en de Bijenkorf verkopen. Ze zijn onwijs lekker en ik wil graag weten wat er anders in wordt gedaan dan de muffins die je overal in kookboeken ziet. Die smaken anders en zien er anders uit.
Hoop dat iemand het recept weet of in ieder geval de ingredienten.

Groetjes,
Mariella

2

Re: recept van de muffins die bij V & D en de Bijenkorf te koop zijn???

Uit de sticky (= belangrijke info over een rubriek) met de titel "Hier alleen recepten posten!":

[b]In "Ingezonden recepten" niet vragen naar recepten of receptensuggesties[b], voor deze vragen is de rubriek 'Bakken & Vullen' bedoeld.

[MOVE] --> Bakken & Vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Nou tenzij je een grote zak mix kan pakken van de V&D krijg je niet echt etzelfde smaak.  De zijn zo ver ik weet van een vriendin de daar vroeger werkte gemaakt van een mix... en wat er in zit is ook gewoon uit een pak.

4

Dat is jammer. Maar ik blijf zoeken naar de juiste ingredienten. Bedankt in ieder geval voor je antwoord.
Mariella

5 Laatst bewerkt door inge h (01-12-2009 08:47)

als je die bedoeld die ze ook bij la place verkopen bij de kassa, dat zijn volgens mij ook geen echte muffins maar 'gewoon' cake
met variatie aan fruit en\of chocolade
bakjes tot de rand vullen zodat er een flinke kop op komt

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

6

Ik denk dat als je de stroopwafel mix met wat geschilde appelstukje mengt, je al een heel eind komt richting de appelmuffins!

7

Die ze bij la place verkopen bij de kassa komen gewoon uit de vriezer, wij verkochten deze ook bij de chocolaterie waar ik 2 jaar heb gewerkt.
Echter beneden bij la place MANGERIE worden ze wel zelf gemaakt. Ik zal eens kijken of ik dat recept ergens voor je heb liggen, anders vraag ik een ex-collega wel even, die maakt ze dagelijks.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

8

Chocoholic schreef:

Die ze bij la place verkopen bij de kassa komen gewoon uit de vriezer, wij verkochten deze ook bij de chocolaterie waar ik 2 jaar heb gewerkt.
Echter beneden bij la place MANGERIE worden ze wel zelf gemaakt. Ik zal eens kijken of ik dat recept ergens voor je heb liggen, anders vraag ik een ex-collega wel even, die maakt ze dagelijks.

Dat recept staat ook bij mij allang op mijn verlanglijstje...

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

9

Hoi Chocoholic,
Geweldig als je daarnaar kan kijken. Niet dat ik ze niet bij V en D wil kopen, maar er zit er geen eentje bij ons in de buurt waar ze ze hebben. Vandaar. Ik ben er gek op maar mijn dochter ook.
Overigens vond ik de tip van de stroopwafelmix ook wel grappig. De smaak van deze muffins is toch anders dan alle andere muffins die ik gemaakt heb (en dat zijn heel wat verschillende), vandaar mijn zoektocht naar de ultieme samenstelling. Ik ga de stroopwafelmix zeker ook een keertje proberen.
Bedankt allemaal tot nu toe. Ik wacht vol spanning af.
Groejtes,
Mariella

10 Laatst bewerkt door Chocoholic (21-11-2012 18:12)

sormani schreef:

Hoi Chocoholic,
Geweldig als je daarnaar kan kijken. Niet dat ik ze niet bij V en D wil kopen, maar er zit er geen eentje bij ons in de buurt waar ze ze hebben. Vandaar. Ik ben er gek op maar mijn dochter ook.
Overigens vond ik de tip van de stroopwafelmix ook wel grappig. De smaak van deze muffins is toch anders dan alle andere muffins die ik gemaakt heb (en dat zijn heel wat verschillende), vandaar mijn zoektocht naar de ultieme samenstelling. Ik ga de stroopwafelmix zeker ook een keertje proberen.
Groejtes,
Mariella

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

11 Laatst bewerkt door nanan (07-12-2009 21:14)

Chocoholic schreef:
sormani schreef:

Hoi Chocoholic,
Groejtes,
Mariella

Hoi,

Ik heb het recept vandaag gevonden. Ik zal het morgen even overtypen en in een pdfbestandje zetten. Wil je mij even mailen, dan kan ik het bestand makkelijker toevoegen?

En wij dan? Natuurlijk willen wij ook wel mee smullen van die muffins. :Y

groetjes van Ann

12

Ja, ja wij willen ook smullen van die muffins..... Wil je please please please ook met ons delen......

13

En ik wil het ook graag!

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

14

Ik ben ook geinteresseerd in het recept!

15

Fijn die reacties. Ik dacht al dat ik niet de enige was. Tuurlijk laat ik jullie hierin delen :)

16

Uiteraard na toestemming van de persoon die het recept gevonden heeft!
Fijne bakdag vandaag! (het is er in ieder geval weer voor :) )

17

aaa toe toe toe mag ik ook ???
ik lees wel of het goed is ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

18

Mag ik het recept ook?

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

19

ik wil als het mag ook het recept hebben want die zijn echt heerlijk

In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola. Groetjes van Desiree

20

Ik hou mij ook aanbevolen.... Wat is het geheim????

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

21

Kan je het recept niet in de rubriek "ingezonden recepten" zetten, dan heeft iedereen het ;)

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

22 Laatst bewerkt door Chocoholic (11-11-2012 13:19)

nanan schreef:

En wij dan? Natuurlijk willen wij ook wel mee smullen van die muffins. :Y

23

mailen naar? la place?

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

24

ssabinee schreef:

Kan je het recept niet in de rubriek "ingezonden recepten" zetten, dan heeft iedereen het ;)

De recepten van les halles ( oftwel la place groep ) zijn auteursrechtelijk beschermd, ik kan deze dan ook niet zomaar op het forum zetten, ik hoop op je begrip hiervoor.

25

Chocoholic schreef:
ssabinee schreef:

De recepten van les halles ( oftwel la place groep ) zijn auteursrechtelijk beschermd, ik kan deze dan ook niet zomaar op het forum zetten, ik hoop op je begrip hiervoor.

Ik snap, op zich ook wel logisch eigenlijk als ik er zo bij nadenk :/

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online