1

Onderwerp: So you think...

...dat de taart op TV komt. Nou, dat is helaas niet doorgegaan, maar Annemieke (van Cake-it) had de onwijs gave opdracht gekregen om een taart te mogen maken voor de "So you think you can Dance" finale op TV!!! Ze had mij gevraagd of ik wilde assisteren, en NATUURLIJK wilde ik dat! ;)
Annemieke heeft de taarten (heerlijk hoog) gebakken en gevuld, ik "viel erin" bij het afsmeren en bekleden. Samen gedecoreerd en ter plaatse in studio 2 opgebouwd.
De planning was eerst om de taart op het podium te laten verschijnen tijdens de bekendmaking van de winnaar, maar na veel ge-ja/nee is toch voor de afterparty gekozen. Wel jammer maar begrijpelijk, gezien de vele confetti en familie die het podium bestormde ;)

Annemieke, nogmaals bedankt voor de super samenwerking! Ik heb echt genoten achter de schermen!

Nou, komt-ie:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4SYU4V3A.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LTGKKOKI.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QSYZUBTY.jpg

Meer foto's staan op mijn site en in mijn album, en ik denk binnenkort ook op Annemieke's album cake-it.

De taarten waren gevuld met champagnecr

Re: So you think...

Wat een geweldig mooie taart! en dan voor z'n happening!!!!!! Super mooi! Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

Heel mooi gedaan!  Toch erg leuk als je gevraagd wordt voor zo'n opdracht.

4

Super!!

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

5

Wat een super gave taart! en wat een leuke opdracht!!

6

heel mooi

7

Wat gaaf!!!!!! En het feit dat je dus achter de schermen rondliep is ook al super. Als de taart op tv was gekomen was ik daarna waarschijnlijk meteen het forum opgegaan om te kijken of ik kon vinden wie deze supertaart gemaakt hadden.

Groetjes Elise

8

Wauw, tof! :D

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

9

wat een mooie taart !!

10

prachtig gedaan door jullie tweetjes...wat een samenwerking en een superkans!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

11

Wat gaaf zeg!!!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

12

Gaaf!

13

Wat een gave opdracht, een geweldige taart en supersamenwerking !!! Die ervaring neem je toch maar mooi mee en staat natuurlijk geweldig op jullie websites!

Groet, Jolanda

14

Heel mooi! Knap gemaakt, en wat een ervaring!!!

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

15

Wat een super taart!  :thumb:   En wat een belevenis....

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

16

Ik kreeg 's nachts om tien voor 2 een sms dat de taart een supersucces was (zag ik pas de volgende ochtend).
Ik had het voorrecht om een paar weken hiervoor ook al een taart te maken voor de dansers en de medewerkers. Die was alleen niet zo groot als deze. Die taart kregen ze na de workshop van Michael Jackson. Die was al leuk om te maken, maar deze was helemaal super. Alles lukte ook :-)
We hebben ontdekt dat je blanke frosting sheet ook heel mooi kunt dusten. Alles wat grijs lijkt, was in het echt glanzend zilver.

groeten Annemieke
Cake It

17

wow super dat je zoiets mocht doen! Ziet er natuurlijk ook erg leuk uit:D

18

Wow, echt zeeer mooi gedaan en wat is dat vast super geweest om dit mee te maken!!! :Y ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

19

Wauw meiden wat leuk! Ik heb elke zondag uitgebreid zitten kwijlen bij het programma met mijn zoon, we vinden het geweldig om te zien! En wat is ie leuk de taart, heel  mooi! Zijn die strepen op de bovenste taart nou een printje, of echte strepen? Ze lijken zo glad...

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

20

Prachtig!!!!!!!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

21

ik vind het weer een supergave!!! mensen wat knallen die kleuren echt zo vrolijk! die kleurcombie ga ik onthouden ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

22

Schitterend! Mooi hoog en superstrak. Dit staat mooi op de CV :D

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

23

Mooie strakke taart..flintsende kleuren ...tjaa alles is gewoon mooi

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

24

Echt zo mooi, vooral de knalkleurtjes zijn gaaf!

25

Wat gaaf dat jullie voor dit programma een taart mochten maken!! Hij is super!!!!

Groetjes, Daphne