1

Onderwerp: volvo logo op de taart

Ik wil voor mijn eerst echte weg-geef-taart een volvo taart maken. Ik heb gelezen dat je eetbare logo's kunt printen, en zou iemand dat voor me willen doen (tegen zn prijs natuurlijk) of is dat niet op te sturen?

En anders zou ik altijd iets van letters erop kunnen schrijven met een spuit?

Ik zat al te denken aan blauwe marsepein/fondant en dan volvo erop, nog wat eenvoudig, maar leuk om te geven! Ik heb nog te weinig spullen om vanalles te doen, heb ook nog geen uitsteekalfa....

Mss hebben jullie een goeie tip :D:D

Groetjes, Linda

Groetjes, Linda

Re: volvo logo op de taart

in de sticky van de rubriek (topic bovenin de rubriek met belangrijke info) staat:

Deze rubriek is bedoeld voor het posten van patronen, sjablonen en volledige howto's, NIET voor het vragen er naar!

[move]---> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Ik zou 'm maken van sugarflow; lees hier hoe je dat doet.

Groet, Chris

Groet, Chris
Want een taart is nietzomaareentaart.nl

4

Bij planet cake in rotterdam kan je ze bestellen. Kijk maar op de site, ze verzenden ze zelfs.  Ik weet niet wannneer de taart af moet zijn, maar ik verwacht van de Sint deze te krijgen http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=221.  Kijk maar of je er iets aan hebt.

Groeten Linda

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

5

IK weet niet of je je taart al gemaakt hebt, maar ik heb de funky letters gekregen van de Sint.
Ook zag ik dat ze bij kook en stoof en super handig tooltje hebben. Is het idee van een injectiespuit en een pen in

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

6

Je hebt mail

Groetjes, Heleen
Mijn foto's

7

Ik zal eens kijken bij kook en stoof, ben nogal onhandig met een spuitzakje :S

Inmiddels is hij al wel gemaakt, maar er zullen er nog wel meer komen ;);)

Bedankt voor de tips, ik heb ze allemaal nagelezen!! :y

Groetjes, Linda