1

Onderwerp: ik ben Linda

En ik heb me net geregistreerd. Ik had me van de week al aangemeld op de hyves van leuke taarten, en dan nu het forum!

Ben gek op bakken, appeltaarten, tiramisu, bokkepootjestaart, noem maar op, maar nu helemaal in de "marsepeintaarten". Ik heb vanavond mijn eerste (kleine) creatie gemaakt morgen weet ik of hij smaakt ;)

Ik zou het leuk vinden om met een paar meiden in contact te komen (hyves of anders) en dan leuke idee

Groetjes, Linda

Re: ik ben Linda

Hoi Linda,

Ik ben drie maanden geleden begonnen en ook ik vind het helemaal geweldig je kan me aan melden op mijn hyves samantha berg,zandvoort.
Mocht het niet lukken hoor ik het graag.

Groetjes samantha

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

3

Welkom bij deze gezellige site.

4

welkom op dit gezellige forum!!

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

5

Welkom!

Bokkepootjestaart, dat klinkt lekker! Hoe maak je dat?

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

6

Eerst een normale bodem (dr. oetker) en dan bokkepootjes door midden op de bodem leggen. Dan advocaat of tokkelroom (waar je voorkeur naaruit gaat) mengen met slagroom (verstevigd), dat erover gieten en afmaken met schaafsel van bokkepootjes. Even opstuiven in de koelkast en klaar. Erg lekker, maar erg machtig!

Wel weer eens wat anders....

Groetjes, Linda

7

Welkom op het forum en veel taartplezier!

De bokkepootjestaart is echt superlekker! Ik maak de bokkepootje meestal klein en meng dat door de advocaat en slagroom. Volgens mij is jouw manier sneller en zorgt voor een hoop minder kruimels overal.

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

8

ooh dat klinkt lekker, ga het meteen opslaan! Bedankt!

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

9

Welkom welkom. Wat leuk zeg, eindelijk eens iemand die lekker dichtbij woont.
En veilig bakken kan je ook, tenminste ik denk dat je dat ook hebt geleerd ;-)

Veel kijk, lees en bak plezier. Wie weet wordt het nog een keer workshoppen bij Kook en Stoof....

Groeten Linda

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

Hoi Linda. Welkom op het forum! Ik heet ook Linda, en je moest eens weten hoeveel Linda's er op dit forum zitten! Volgens mij is het de meest voorkomende naam haha

11

Idd wat een Linda's!! En ik maar zeggen onderaan, groetjes Linda. Kan er beter nog wat bij zetten!

Ik heb ook al een Linda erbij op hyves?????? Wie van de drie??????

En Linda uit Berkenwoude, jij kent mij zo te horen.......... ik jou ook? En Kook en Stoof geloof ik niet dat die daaraan gaan beginnen, ze hadden ook geen ingredienten! En zo wijs ga ik ze niet maken ;) wie weet gaat heel het dorp taarten maken, kan ik ze zeker niet meer kwijt haha!

Groetjes, Linda:thumb:

Groetjes, Linda

Ja hoor! Je bent ook een hyves-vriendin van mij! Haha, ik heb wel 5 linda's in mijn lijst. Wat een Linda's!!! Ik was vroeger in de klas ook nooit de enige Linda! Ach.... Linda's zijn nu eenmaal hele gezellige mensen hihi

Groetjes Linda (op hyves met oilily taart als profielfoto)

13

welkom en veel bak plezier

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl