1

Onderwerp: sneeuwpop en kerstboom

Vanmorgen een sneeuwpop en kerstboom gemaakt. Was de eerste keer dat ik wat van 3d gemaakt heb, en ik moet zeggen, ik vind het super leuk geworden. De boom was eerst wat hoger, maar doordat ik hem op een stokje had steken en die helemaal door de boom ging en ik hem weer eruit moest halen is ie een beetje ingezakt, dan maar een kleinere dikkere boom :D Ook leuk :D
Ik had gekeken bij de howto's en zag daar dus de sneeuwpop en kerstboom staan en vandaar die gemaakt om te oefenen.

http://94.100.116.114/800600001-800650000/800616401-800616500/800616437_5_pu0T.jpeg

Tips altijd welkom:D

2

Re: sneeuwpop en kerstboom

leuk heel leuk

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Super leuk geworden! Nu nog een taartje waarop je ze kunt decoreren! Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

4

Goed gelukt!
Die wil ik ook gaan oefenen.
Toevallig vanavond de how to gekeken.

5

@ang

Zo moeilijk is die niet. Ik was eigenlijk al snel klaar ermee. Meer werk gehad met het klaarleggen van de spulletjes. :)

6

Ik kan de how-to van de de sneeuwpop niet vinden. Wat is hier de titel van?

7

zien er leuk uit

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

8

Goed gelukt! Ziet er erg leuk uit.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

Leuk leuk!!!!
groetjes Darlene

10

leuk gedaan hoor, wel je taart showen

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

11

Als ik goed kijk zie ik een geknipte boom? Leuke sneeuwman!Prachtig!

...1 tip: niet flitsen in een glimmend bord: nu kan ik het helaas niet tot in de details zien.

Groetjes Sas

12

@Nisa's Sas:
Ik heb ook een foto gemaakt zonder flits, maar mijn camera is heel nodig aan vervanging toe, en de foto's worden heeeeel slecht zonder flits :(

En het is idd een geknipte boom...