1

Onderwerp: Eerste stapel...inspi uit Mjam taart!

Dit weekend mijn eerste stapeltaart gemaakt.
Ik vond de zwarte pietenstapel uit de Mjam taart zo leuk, dat ik me daar maar op gewaagd heb.
Bij deze taart zat echt heel veel tegen. Tijdens het boetseren scheurde mijn fondant van het pietje al heel erg, waardoor er dus veel scheurtjes in zaten. Voor het bovenste taartje heb ik Icecraft sugarpaste gebruikt en dat is gewoon geen vriend van mij. Blijft plakken, scheurt van onder en elk oneffenheidje is te zien...kan ik zooo van balen!

Maar goed, de ontvangers waren er erg blij mee (mijn jarige vader en neefje) en de familie heeft er heerlijk van gesmuld en kreeg een groot applaus.
Het paarse cadeau was gevuld met pepernotencr

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

2

Re: Eerste stapel...inspi uit Mjam taart!

Leuk gedaan vooral de zwarte piet is erg leuk!

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

Wat is ie leuk geworden! Ik ben er zelf op dit moment mee bezig, bij mij word het een surprise taart, in het onderste pakje heb ik met kado verstopt ;-), je pietje is ook erg mooi geworden Knap hoor! Gr Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

4

heeel erg leuk :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

Leuke taart hoor :)

6

patricia1980 schreef:

Wat is ie leuk geworden! Ik ben er zelf op dit moment mee bezig, bij mij word het een surprise taart, in het onderste pakje heb ik met kado verstopt ;-), je pietje is ook erg mooi geworden Knap hoor! Gr Patricia

Owja, als surprise is dit ook echt leuk! Ben benieuwd dan naar jouw versie :).

Frapant dat jullie mijn pietje goed gelukt vinden, terwijl ik er zelf helemaal niet tevreden over ben...haha..Bedankt in ieder geval!

Liefs,
Marjolein

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

7

Leuk die pakjespiet!

8

erg goed gelukt hoor.

gr wendy beginner met taarten maken

9

leuk gedaan

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

10

Ik vind het enig dat ik al die pietentaarten tegenkom..... Hartstikke goed gedaan.... het is een mooie taart geworden.

Corinne
Sugar & Flour