Onderwerp: Om te oefenen
Omdat ik graag mijn nieuwe spulletjes gekregen voor mijn verjaardag wilde uitproberen ben ik aan het bakken en versieren geslagen! Het heeft me wel 1 of 2 dingen geleerd: zoals bcmix en fondant gaan niet samen, ik vind marsepein fijner werken, eerst alle taartjes bekleden en dan pas versieren, de broodbakmachine werkt FANTASTISCH en zo nog een paar dingen die ik zo even niet meer weet...
Maar goed eerste een bolletje voor mezelf, zwart met roze, ik wilde eigenlijk donkerbruin maar dat lukte me niet dus toen maar zwart gemaakt. Ik vond hem erg mooi geworden. Gevuld met amaretto caramel en chocoroom afgesmeerd met witte chocoladeganache (ooooo wat vind ik dat lekker zeg, zou er zo een hele kom van opeten als ik er niet zo vreselijk ziek van zou worden! of dik)

Taartje voor mijn schoonzus (vegenarisch dus geen rode kleurstoffen en natuurlijk met de rest ook rekening gehouden). Ja ik heb hem toch gemaakt, ik wilde me toch niet laten kennen. Nu maar hopen dat ze hem wil eten...

Verder nog een mini stapeltje gemaakt en een stel borsten voor mijn broer.
Ik vond het in elk geval weer erg leuk om te doen!
hmmm ik zie nu dat ik het zwarte bolletje van de verkeerde kant heb gefotografeerd... niks aan te doen hij is al op!