1

Onderwerp: Chocobom!!

Beste mensen,

Kan iemand mij vertellen doe je zo'n heerlijke chocobom maakt.. kan nergens het recept vinden!

Bedankt

2

Re: Chocobom!!

Men neme een basis van chocolade, bijvoorbeeld chocobiscuit, chocoladecake met stukjes chocolade of chocolate mud cake, doen daar een chocoladevulling in, zoals chocobotercreme, (met gewone choco kan, maar ook toblerone, after eight of een vulling op basis van slagroom zoals hemelse modder of bokkenpootjesvulling). Vul de andere lagen naar smaak ook met chocovulling, een laagje knapperige chocola, iets met mokka of caramel of wat jam of fruit als tegenhanger tegen al dit chocogeweld ;). Dit smeren wij af met chocobotercreme en bedekken dit met chocofondant, ganache of chocolate leather en versieren dit met veel chocolade aan de buitenkant, zoals chocosticks, kitkats, smarties.....:9

Om een lang verhaal kort te maken: wat er in een chocobom gaat, hangt helemaal af van je eigen fantasie en voorkeur ;)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Bij mij Hangt hij ook af van de periode van de maand. :lol:

Als ik ongesteld ben dan gooi ik echt alles wat ik aan chocola in huis heb erin/op!!

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

ooo ik heb dat juist een week voor de periode last van :D

5 Laatst bewerkt door Annelies (10-04-2009 15:50)

Ik heb er helemaal geen last meer van,  maar ik lust er wel pap van!!!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

6

oh mijn god, als ik dit recept lees zit hij al aan mijn dijen!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!