26

Re: Mijn eerste bruidstaart

een prachtige taart! Volgens mij zie ik nu nog het draaiplatteau van onder de taart. Ik zou bij de volgende hem op een stuk vierkant MDF zetten dan mooi papier en bloemenfolie erover. Dan heb je gelijk een mooie strakke ondergrond. Ik stapel altijd met maisprikkers.

Verder geen tips voor je taart, hij is ontzettend mooi en zo op de foto te zien valt dat zakken nog reuze mee!

groeten, Bianca
TAART in huis

27

Adrienne schreef:

Hij is erg mooi! :Y

En dat verzakken, tja... da's voor mij dus de reden dat ik niet op rietjes vertrouw, maar da's niet gezegd dat het ook perse daaraan ligt :/

Had te weinig rekening mee gehouden dat de rozen nogal zwaar zijn, ik had maar 5 rietjes erin gedaan en aan de kant van de bloemen waren dat er dus te weinig.

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

28 Laatst bewerkt door jolanda80 (29-11-2009 21:00)

Post schreef:

een prachtige taart! Volgens mij zie ik nu nog het draaiplatteau van onder de taart. Ik zou bij de volgende hem op een stuk vierkant MDF zetten dan mooi papier en bloemenfolie erover. Dan heb je gelijk een mooie strakke ondergrond. Ik stapel altijd met maisprikkers.

Verder geen tips voor je taart, hij is ontzettend mooi en zo op de foto te zien valt dat zakken nog reuze mee!

waar zie je dat draaiplatteau dan ik zie alleen maar zilver :) er zit een plaatje onder met kado papier en bloemfolie had ik ook al eerder gevraagd :)

29

Super gave taart!!

Wat betreft het zakken; ik gebruik meestal houten of kunsttof douwels, deze zijn misschien iets steviger dan rietjes.  (bij koel weer zijn ook kitkat's goed bruikbaar)

Mijn vraag; wat is bloemenfolie (tja.... ben ook nog maar een beginner)

30

jolanda80 schreef:
Post schreef:

waar zie je dat draaiplatteau dan ik zie alleen maar zilver :) er zit een plaatje onder met kado papier en bloemfolie had ik ook al eerder gevraagd :)

Jolan het is WEL mijn draaiplatteau...hihihi had hem ingepakt en hierop gezet voor de foto!

31

Topcat schreef:

Super gave taart!!

Wat betreft het zakken; ik gebruik meestal houten of kunsttof douwels, deze zijn misschien iets steviger dan rietjes.  (bij koel weer zijn ook kitkat's goed bruikbaar)

Mijn vraag; wat is bloemenfolie (tja.... ben ook nog maar een beginner)

Doorzichtig plastic...

32

stutten met dowels en niet met rietjes is het enige wat ik kan verzinnen. Verder vind ik je taart er super uit zien!

Tel wat je hebt en NIET wat je mist!
http://www.taartvandaphne.webklik.nl

33

mooi zeg!

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

34

Erg mooi! Ik wil dat ook nog eens doen met die rozen zo!

35

sandravos schreef:
jolanda80 schreef:
Post schreef:

Jolan het is WEL mijn draaiplatteau...hihihi had hem ingepakt en hierop gezet voor de foto!

o :lol: :lol: :lol: :lol: had ik niet eens gezien