Re: sesamstraat in tobbe en oilily voor een jongen
Wat een gave taarten!! Allebei zo lekker strak!! (ik hoop wel voor Pino dat het zo'n zwemluiertje is )
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » sesamstraat in tobbe en oilily voor een jongen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een gave taarten!! Allebei zo lekker strak!! (ik hoop wel voor Pino dat het zo'n zwemluiertje is )
Ze zijn erg leuk geworden!
Die roze is gewoon wat sneller groot geworden (soort pre pubertijd), dus die past ook niet meer op de taart :-)
Verder superleuk en strak!
Geweldig! Vind ze echt allebei grote klasse. Hoe bedenk je het.... Oilily voor een jongen (zou ik niet opkomen) maar vind het echt heel erg mooi en geslaagd... Ook de tobbe is supermooi gemaakt. Helemaal af, erg netjes en ontzettend leuk om naar te kijken.
Geslaagd Tirza!
Wat een beauties Tirz. Jongensstapel is natuurlijk helemaal mijn ding en wat leuk met al die kleine CC en dat bolletje erbij!!
De 19e ga ik je even leren hoe om foto's te maken zonder schaduw
Ze zijn beiden erg leuk Tirs
Twee super leuke taarten geworden Tirza, en die jongens oilily, mooi zo met die kleuren en cc's. En ze zijn weer prachtig strak
Wat ontzettend leuk allebei! De tobbe is bij mij favoriet, wat een leuk geheel!
Groetjes, Jos
mooi gedaan
Wat een geweldig geheel die Jongensoilily!!
Je tobbe is ook erg leuk!
De 19e ga ik je even leren hoe om foto's te maken zonder schaduw
o he das een goed idee! ik maak nog altijd foto's met mn telefoon.... bij gebrek aan een camera. Maar ben bijna jarig en ga van mn verjaardagsgeld oid een camera kopen. Hoeft niet superdeluxe, want die heeft Mr.Tipsey al, maar gewoon een fatsoenlijke ipv dat stomme telefoongeklooi.
Geweldig! Vind ze echt allebei grote klasse. Hoe bedenk je het.... Oilily voor een jongen (zou ik niet opkomen)
nou, ik had het niet bedacht, maar ik vond het wel een superidee en heel leuk om te maken, zeker zo als 1 geheel
Jij bent ook weer lekker bezig geweest!!! super strakke taarten en ben ook weg van je tobbe............KANJER
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » sesamstraat in tobbe en oilily voor een jongen