1

Onderwerp: Decoraties voor de sinterklaaszak op 5 december :-)

Ik heb dit samen met mijn 4 jarige dochter gisteren gemaakt.
Zij heeft 1 wortel, het witte hobbelpaard en 2 hartjes gemaakt waarvan ze er 1 al heeft opgesnoept.

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAMAepeUH81hb2Ii-A6S9cabKw3oh2yx-9nU-vKaxYdvxqlRT5TWZIM_dOV-yFDHjpd_SJ0wOKpcWJ-lS-PPu4pMAm1T1UFpPfMtnQ6ItwNTou9b3-e7g-Sf1.jpg

Het is allemaal van marsepein.
Het stokpaardje krijgt nog een stokje maar dat komt later.
Dit wordt dan mijn 8ste taart tot nog toe en ik moet wat bekennen ik ben verslaafd :o

Liefs,
Cabi

Een eigen taart smaakt lekkerder omdat het met liefde is gemaakt.

2

Re: Decoraties voor de sinterklaaszak op 5 december :-)

Nog eentje
http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAM-mpO6jwjqVq9u61I3B150xmsV9hDUiUpIVyoIaH0x3HKI24mti22BVerC0Zq_PZorUx8R4Sx5hWRU8SRPK5iAAm1T1UBDq9-UrG4lTC64eTMHSBTrRkhVr.jpg

Wat een leuke vormpjes allemaal, en wat leuk om dat samen met je dochter te doen!Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, als alles in en op de zak zit ;-) Gr, Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

4

heeel erg leuk

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

Wat leuk! Aanstaande vrijdag mag ik een sinterklaaszak gaan maken. Dat wordt mijn 7e taart. Helaas is de bestelling van de webshop nog niet binnen, anders waren mijn dochter en ik vandaag de pakjes gaan maken. Mijn dochter vroeg mij namelijk zo lief of ze alsjeblieft mee mocht helpen met de pakjes.. Tja, dan zeg je geen nee!

6

Bedankt voor de complimenten dames :) .
En Elsa het is ook erg leuk zo freubelen met je dochter :Y 

Liefs,
Cabi

7

wat leuk!

8

Leuk! Herken het wel, ben verslaafd sinds mijn eerste taart (heel recent). Misschien moeten we een lotgenoten-groep oprichten ;) ...

9

:lol: