1 Laatst bewerkt door Rafaela (29-11-2009 18:47)

Onderwerp: tja wat zal ik erover zeggen.....

Alweer een Cars. Voor mij pas mijn tweede.
Gevuld met fruitcocktail en zwitserse room en afgesmeerd met aardbeienbc.

http://94.100.114.48/799450001-799500000/799498001-799498100/799498029_5_Izk7.jpeg

Verder nog een taart voor mijn moeder die 50 werd en wat cc 's, weet dat ze hier niet horen,maar vond ze niet taartwaardig genoeg om een apart topic over te starten ;)

De boedha en de cc 's waren echt een vluggertje ;)

http://94.100.122.68/799450001-799500000/799495401-799495500/799495453_5_9gu5.jpeg

http://94.100.115.227/799450001-799500000/799496301-799496400/799496363_5_4nqL.jpeg

Veel liefs Rafaëla

2

Re: tja wat zal ik erover zeggen.....

Leuke taarten hoor!
Misschien wel de zoveelste cars,maar wel een mooie :Y

groetjes mariska

3

mooi gedaan hoor..ook de boedha ook al is het een vluggertje

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

Is die Carstaart een dummy? Hij is zo mooi strak. Je boeddhataart is ook prachtig, heel sereen. Sierlijk ook, zo met die cijfers tussen de lace flowers. Staat mooi. En mooie cc-roosjes.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

wat een leuke cars taart! en de taart voor je moeder is ook echt prachtig, ze is er vast erg blij mee!gr. Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia

6

mooie taarten :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Erg mooi! heb voor volgende week mijn eerste cars opdracht, deze taart kan ik mooi als inspiratie gebruiken. Als het mag natuurlijk....

8

e.b.m. schreef:

Is die Carstaart een dummy? Hij is zo mooi strak. Je boeddhataart is ook prachtig, heel sereen. Sierlijk ook, zo met die cijfers tussen de lace flowers. Staat mooi. En mooie cc-roosjes.

Nee hoor de taart is geen dummy en het strakke valt wel mee. Kijk maar eens aan de kant van het cars autootje. Wel lief al jullie complimentjes :D

Veel liefs Rafaëla

9

lindaholleman schreef:

Erg mooi! heb voor volgende week mijn eerste cars opdracht, deze taart kan ik mooi als inspiratie gebruiken. Als het mag natuurlijk....

Tuurlijk mag je mijn taart als inspiratie gebruiken. Alles wat ik op taartgebied kan, heb ik aan dit geweldige forum te danken. Dus zeker mag je het gebruiken als inspiratie. Ik voel me vereerd :O :D

Veel liefs Rafaëla

10

mooie taarten zeg!! Ik vind je cijfers zo mooi. Hoe krijg je ze zo mooi rechtop, als ik mag vragen?
die cupcakes in dat thee doosje. Weer een leuk idee voor een cadeautje. echt origineel, ben nog niet in de cupcakes, vandaar.

I'm not a complete idiot, some parts are missing!

11

Taartholic schreef:

mooie taarten zeg!! Ik vind je cijfers zo mooi. Hoe krijg je ze zo mooi rechtop, als ik mag vragen?
die cupcakes in dat thee doosje. Weer een leuk idee voor een cadeautje. echt origineel, ben nog niet in de cupcakes, vandaar.

heel veel tylose gebruiken en dan in je taart steken. Ze bleven nu eigenlijk niet goed staan,want ze waren niet helemaal hard geworden ivm korte tijd. De bloemetjes erom heen steunen ook een beetje

Veel liefs Rafaëla

12

Mooie taarten!

13

Wow, een boedhha op je taart, das pas hemels! Mooi hoor, en dat voor een vluggertje ;)

Cars is super!

*mijn leven is een geordende chaos*

14

Leuk en mooi

15

maar wel een super strakke cars! Boedha is ook errug leuk. En theedoosje + thee en cc's helemaal leuk

16

hey raf dat ziet er weer mooi uit!!!! :)