1

Onderwerp: mijn 3e taart

voor de verlate kraamvisite voor morgen, dus wat pastelachtige kleuren uitgezocht.
Weer wat geleerd. Volgende keer maak ik wel een plan voordat ik begin..zucht.. nu ging ik van idee naar idee, een eerste keer strik maken, onee, dat is te laat, had ik gisteren aan moeten denken ivm hard worden..toen dacht ik alleen maar noppen..vond ik later toch wel wat saai, toen moest ik nog wat scheurtjes wegwerken...de lap was NET te klein, maar toen zat hij al eroverheen ;-) ik heb nog geen uitstekers aangeschaft, behalve wat tappits, dus ook geen bloemen, maar de roosjes kan ik dan wel maken. het is dus een 'van alles wat taart', ik dacht dat wordt helemaal niks meer, maar zo van een afstandje leek het toch een geheel achteraf..haha..http://img.photobucket.com/albums/v195/kloffie/3etaartsofie.jpg

Neem je dromen mee de dag in..

2

Re: mijn 3e taart

Ziet er best schattig uit, kleuren komen op foto denk ik niet zo mooi als in het echt. Foto's van taarten met flits worden toch altijd minder mooi.

Greetz Keet

Een mooie taart hoor en ik vind die beertjes aan de zijkanten heel erg lief

4

Een "plan de campagne" vooraf is altijd wel makkelijk, ja. Maar aan de andere kant toch ook wel weer leuk om te zien wat er van komt, als je je ter plekke laat inspireren, toch? Je roosjes zijn mooi gemaakt en de beertjes aan de zijkant zijn ook lief. Ja hoor, die kan je wel aan de visite voorzetten.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

5

Leuk!

als ik dat zo lees dan doe ik het precies zo, ergens aan  beginnen oordat ik het eindresultaat in mijn hoofd heb ;-) maar je taartje is erg mooi geworden! ze zullen er vast erg blij mee zijn! gr. Patricia

In mij leeft een slank iemand, gelukkig kan ik haar de baas met koekjes cc's en taartjes! Gr Patricia